LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden

LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden
  • Media
  • 19 apr 2014 @ 14:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileSocial media

LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk op het internet, meldt vandaag de grens van meer dan 300 miljoen leden in meer dan 200 landen en gebieden te hebben doorbroken. Het bedrijf heeft meer dan 23 miljoen leden toegevoegd sinds het laatste meetmoment op 6 februari 2013.

Momenteel bevindt meer dan 67 procent van de LinkedIn-leden zich buiten de Verenigde Staten. Bij deze aankondiging doorbraken een aantal landen de magische grens van meer dan 50 procent mobiel verkeer. Naast Nederland zijn dit onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Zweden en Qatar. 

In een blogpost spreekt Deep Nishar, Senior Vice President Product & User Experience over de ambitie van LinkedIn om alle professionals over de wereld aan te sluiten en de plannen voor de verdere groei van het bedrijf. 

Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met ruim 277 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van recruitmentoplossingen, de verkoop van advertenties en inschrijvingen van leden. Het LinkedIn hoofdkantoor is gevestigd in Mountain View Californië en er zijn kantoren over de hele wereld.

http://files.smart.pr/1c/2e9fd0c6fd11e3a47b872659244028/300m-infographic.jpg

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken