Voetbal International stapt in betaalde online content

Voetbal International stapt in betaalde online content
  • Media
  • 22 apr 2014 @ 16:50
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekVoetbalOnline

VI Premium is de nieuwe online service van Voetbal International, die begin mei wordt gelanceerd. VI Premium is een forse uitbreiding van de website en apps van VI, waar het magazine en het actuele voetbalnieuws samenkomen. Abonnees van het weekblad krijgen gratis toegang. Alle andere voetballiefhebbers kunnen voor 7,99 euro per maand lid worden.

VI Premium is een verlengde van alle digitale platformen van Voetbal International. De complete voetbalwereld, 24 uur per dag beschikbaar via smartphone, tablet en pc. De meeste verhalen en rubrieken uit het weekblad – waaronder alle interviews en de columns van Johan Derksen, Nico Dijkshoorn en René van der Gijp – verschijnen fraai vormgegeven op VI Premium, maar ook nieuwe columns, veel humor, video’s, de meest opmerkelijke foto’s en de meningen van de clubwatchers over de wedstrijden en ontwikkelingen in het voetbal. VI Premium biedt bezoekers bovendien de kans hun stem te laten gelden bij actuele onderwerpen en mee te beslissen over zaken waaraan de redactie aandacht dient te besteden.

Al bijna vijftig jaar is Voetbal International het toonaangevende voetbalmedium in Nederland. Meer dan één miljoen mensen lezen wekelijks het magazine, bezoeken de website, kopen boeken uit de VI-uitgeverij, of kijken naar het tv-programma. VI Premium is een logische aanvulling daarop, omdat de consument steeds meer verwacht alles direct online te kunnen vinden. Daarom VI Premium, de complete voetbalwereld. 24 uur per dag.

www.vi.nl/vipremium



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken