Bertolli en Royal Doulton sponsors van het nieuwe 24Kitchen programma Eten in de Tuin
- Media
- 23 mei 2014 @ 13:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 23 mei 2014 @ 13:05
- Redactie Media
Levensmiddelenfabrikant Bertolli en serviezenproducent Royal Doulton zijn een samenwerking aangegaan met 24Kitchen voor het nieuwe programma Eten in de Tuin. In Eten in de Tuin maken chef Andy McDonald en liquid chef Corria Houthuizen de heerlijkste zomerse gerechten en drankjes die nu al doen verlangen naar lekker lang tafelen tijdens zwoele zomeravonden.
Voor het welbekende merk Bertolli is mediabureu Vizeum voor haar opdrachtgever DeOLeo in gesprek gegaan met 24Kitchen en haar sales-organisatie BrandDeli. Eten in de Tuin is voor Bertolli het uitgelezen programma om de nieuwe Olijfolie Sprays te introduceren.
Brand Manager Frans van Rooijen: 'Door de samenwerking met 24Kitchen overtuigen wij vele thuiskoks van het gebruiksgemak van olijfolie in sprayvorm.'
Ook de serviezen van de Engelse fabrikant Royal Doulton zijn een begrip. Voor Eten in de Tuin hebben zij ervoor gekozen het door de bekende chefkok Gordon Ramsay ontwikkelde Maze-servies extra onder de aandacht te brengen.
International Sales Manager Joop Hogenboom: 'Royal Doulton koos voor een samenwerking met 24Kitchen vanwege de naadloze aansluiting op de doelgroep voor onze producten. Lekker thuis koken met betaalbare maar kwalitatief goede producten.'
Eten in de Tuin is tot en met 3 augustus elke werkdag om 18.00 uur te zien op 24Kitchen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing