Bertolli en Royal Doulton sponsors van het nieuwe 24Kitchen programma Eten in de Tuin

Bertolli en Royal Doulton sponsors van het nieuwe 24Kitchen programma Eten in de Tuin
  • Media
  • 23 mei 2014 @ 13:05
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

Levensmiddelenfabrikant Bertolli en serviezenproducent Royal Doulton zijn een samenwerking aangegaan met 24Kitchen voor het nieuwe programma Eten in de Tuin. In Eten in de Tuin maken chef Andy McDonald en liquid chef Corria Houthuizen de heerlijkste zomerse gerechten en drankjes die nu al doen verlangen naar lekker lang tafelen tijdens zwoele zomeravonden.

Voor het welbekende merk Bertolli is mediabureu Vizeum voor haar opdrachtgever DeOLeo in gesprek gegaan met 24Kitchen en haar sales-organisatie BrandDeli. Eten in de Tuin is voor Bertolli het uitgelezen programma om de nieuwe Olijfolie Sprays te introduceren. 

Brand Manager Frans van Rooijen: 'Door de samenwerking met 24Kitchen overtuigen wij vele thuiskoks van het gebruiksgemak van olijfolie in sprayvorm.' 

Ook de serviezen van de Engelse fabrikant Royal Doulton zijn een begrip. Voor Eten in de Tuin hebben zij ervoor gekozen het door de bekende chefkok Gordon Ramsay ontwikkelde Maze-servies extra onder de aandacht te brengen.

International Sales Manager Joop Hogenboom: 'Royal Doulton koos voor een samenwerking met 24Kitchen vanwege de naadloze aansluiting op de doelgroep voor onze producten. Lekker thuis koken met betaalbare maar kwalitatief goede producten.' 

Eten in de Tuin is tot en met 3 augustus elke werkdag om 18.00 uur te zien op 24Kitchen. 

www.24kitchen.nl
www.branddeli.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken