BrandDeli tweede tv-partij onder jongvolwassenen
- Media
- 2 mei 2014 @ 10:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 2 mei 2014 @ 10:23
- Redactie Media
BrandDeli heeft een goede april maand gedraaid. Het kijkersprofiel van de zenders van BrandDeli is duidelijk terug te zien in de marktaandelen onder jongvolwassenen. Met 21,8% (20-34 jaar) en 27,4% (13-24 jaar) marktaandeel is april de meest succesvolle maand op deze doelgroepen sinds de start van BrandDeli.
Ook op de brede doelgroep 20-49 jaar was april een succesvolle maand. Gezamenlijk realiseerden de zenders van BrandDeli een marktaandeel van 16,3%, een groei van 16% ten opzichte van april 2013.
De resultaten zijn tot stand gekomen door goede performance van Comedy Central, Discovery Channel, ID, MTV, National Geographic Channel en TLC. Al deze zenders hadden de beste aprilmaand ooit op de eigen kerndoelgroep.
Op Comedy Central werden de South Park weekendmarathon en de Graham Norton Show goed bekeken. De marathon van Apocalypse: World War 2 was een succes voor National Geographic Channel. TLC behaalde het hoogste aantal kijkers ooit voor één van haar programma’s: op zaterdag 19 april keken er gemiddeld 158.000 kijkers (6+jaar) naar Extreme Couponing All Stars.
BrandDeli is een mediabedrijf dat is ontstaan uit een samenwerking tussen Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal twaalf lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing