De Mandemakers Groep kiest Mindshare

De Mandemakers Groep kiest Mindshare
  • Media
  • 27 mei 2014 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesMarketingKlanten

De Mandemakers Groep (DMG) heeft na een bureau-oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 juni de mediastrategie en -planning te gaan verzorgen voor haar nationaal opererende formules. Ook een groot gedeelte van de media-inkoop van de totale DMG-groep gaat over naar Mindshare. Scheepens Reclame adviseurs (SRA) blijft verantwoordelijk voor de media-advisering van de regionale en lokale merken van DMG.

'We zijn erg blij dat DMG voor ons gekozen heeft', reageert Ruud de Langen, ceo van Mindshare. 'In een snel veranderend retail landschap waar digitaal speerpunt is, dragen wij graag bij aan verdere groei van het succesvolle DMG.'

Wim de Ruiter, holdingdirecteur De Mandemakers Groep: 'DMG ziet Mindshare als een uitstekend geëquipeerde partner om meer rendement uit de geïnvesteerde marketing euro te halen. We hebben er alle vertrouwen in dat de combinatie Mindshare en SRA invulling kan geven aan onze ambitieuze doelstellingen.'

Stefan van Hulten, directeur van SRA: 'We zijn best trots dat we al ruim dertig jaar de mediapartner van DMG zijn en zien uit naar de samenwerking met Mindshare. In de huidige tijd waar naast inkoopvolume ook technische innovaties, research en tooling een grotere rol gaan spelen wordt het moeilijker voor kleinere spelers en daarom is het een wenselijke en logische stap dat DMG een bureau als Mindshare toevoegt.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken