Marjan Luit stopt als marketingmanager Grolsch
- Media
- 12 mei 2014 @ 14:20
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MarketingPersonaliaMerken
- 12 mei 2014 @ 14:20
- Jeroen Mirck
Grolsch moet op zoek naar een nieuwe marketingmanager. Marjan Luit stopt na een dienstverband van acht jaar bij de bierbrouwer en gaat aan de slag als interim marketing- en mediamanager.
Morgen is Luits laatste dag. Ze is inmiddels druk bezig met het regelen van KvK-inschrijvingen en VAR-verklaringen voor haar eenvrouwszaak Luit Marketing. ‘Het is een rationele én emotionele keuze voor meer vrijheid’, zegt Luit tegen MarketingTribune. ‘Ik heb in totaal twintig jaar in loondienst gewerkt als marketeer. Ik heb echt alles gedaan, ben heel allround. Ik vond het tijd voor iets anders.’
Luit vindt het tijd voor een ‘frisse wind’. Daar speelde de overname van Grolsch door SABMiller ook wel deels een rol bij. ‘Als ik had willen doorgroeien, zou ik naar het buitenland moeten gaan. Daar had ik geen zin in, ik ben erg verknocht aan dit kikkerlandje.’
De vertrekkende Grolsch-marketeer is al volop in gesprek met bemiddelaars voor marketingprofessionals. Is het denkbaar dat ze aan de slag gaat voor een biermerk, of misschien zelfs wel freelance voor Grolsch? ‘Ik ga nu eerst even afkicken van bier. Op termijn sluit ik het niet uit, maar zeker nu nog even geen ander biermerk. Het zou ook niet echt in lijn zijn met de frisse wind die ik zoek. Bovendien ben ik erg loyaal aan Grolsch.’
@astrid_online goed! Net mijn Baan opgezegd om voor mezelf te beginnen. Als interimmer. Spannend!
— Marjan Luit (@MarjanLuit) May 2, 2014
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- freelance
- marketingmanager
- Luit Marketing
- merken
- Marjan Luit
- marketing
- interim
- vertrek
- zelfstandig
- bier
- Grolsch
- mediamanager
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing