Mindshare werkt voor Ajax-sponsor Huawei
- Media
- 3 jun 2014 @ 00:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPitchesMediastrategieVoetbal
- 3 jun 2014 @ 00:01
- Redactie Media
De consumentendivisie van de kersverse Ajax-sponsor Huawei heeft Mindshare als haar mediabureau gekozen om vanaf heden de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor het merk. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf.
Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We zijn trots dat Huawei voor ons gekozen heeft. Het is een succesvolle groeier in een boeiende markt. We kijken er naar uit onze bijdrage aan verdere groei te kunnen leveren.'
Marc van den Helder, marketingmanager Consumer Business Group van Huawei: 'Met behulp van de juiste partners willen we de opmars van Huawei in Nederland verder uitbouwen om zo onze nummer 3 positie nog verder te verstevigen. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Mindshare.'
Huawei gaat komend seizoen publicitair flink aan de weg timmeren in Nederland. Zo sloot het bedrijf een sponsordeal met voetbalkampioen Ajax.
Mindshare, onderdeel van WPP, is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 115 vestigingen in 82 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en lokale adverteerders.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing