Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma
- Media
- 25 jun 2014 @ 07:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaJournalistiekOnlineMedia
- 25 jun 2014 @ 07:07
- Redactie Media
Creative manager digital content Tonie Broekhuijsen vertrekt na dertig jaar bij Sanoma. Hij werkte voor uiteenlopende titels als Libelle, Beau Monde en AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar corördineerde Broekhuijsen de digitale content bij Sanoma Digital.
In zijn laatste rol was Broekhuijsen betrokken bij de ontwikkeling van mobiele applicaties, was hij interi hoofdredacteur bij NU.nl en stond hij aan de wieg van NUTech.nl en WTF.nl. De laatste twee jaar heeft hij samen met verschillende IT-afdelingen gewerkt aan de bouw van het Dynamic Content Platform.
'Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken', zegt Broekhuijsen op Villamedia.nl. 'Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: dat dus nooit. Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.'
The glory days when the edit department didn’t have to answer for its costs are long http://gone.http://t.co/3KKXkwGBmH
— Tonie Broekhuijsen (@TonieBro) June 13, 2014
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- creative director
- uitgever
- Tonie Broekhuijsen
- Autoweek
- journalist
- WTF
- weg
- Sanoma
- vertrek
- content
- digital
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing