Libelle lanceert zomerspecial in Museum Of The Image
- Media
- 8 jul 2014 @ 14:44
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintKunst & CultuurPartnership
- 8 jul 2014 @ 14:44
- Redactie Media
Vrouwenblad Libelle organiseert samen met Museum Of The Image (MOTI) een yogales midden in de museumzalen van Jan van der Ploeg. Voor museumbezoekers een prachtige manier om diens werk te beleven. Voor het Sanoma-tijdschrift is het de gelegenheid om de Libelle Balance Gezond te presenteren.
Elk jaar lanceert Libelle een Balance Special. Een special vol met lekkere recepten, tips om te ontspannen, lekker-in-je-vel nieuws en handige levenslessen. De nieuwe special van deze zomer is de Libelle Balance Gezond en gaat over je gezond voelen en gezond leven.
Eerder organiseerde MOTI samen met Libelle al een modeshow op de fiets tijdens de opening van modetentoonstelling Couture Graphique. De redactie komt nu weer naar Breda om samen een yogales te organiseren in de museumzalen. De abstracte werken van Van der Ploeg dagen bezoekers uit om tijd te nemen, om te kijken, concentreren en het werk op een andere manier te ervaren.
Jan van der Ploeg is kunstenaar van monumentale muurschilderingen in musea en openbare ruimtes. Hij verbindt de 20e met de 21e eeuw door terug te grijpen op kunststijlen en -stromingen en deze te transformeren tot grafische droomwerelden. Een prachtige plaats om yogamatjes uit te rollen en een uur lag kunst te beleven.
Iedereen is welkom om op dinsdagochtend 15 juli mee te doen met deze bijzondere yogales. Bezoekers die deze inspirerende ochtend willen bijwonen kunnen zich inschrijven via Yogasite.nl. Elke deelnemer ontvangt een "Libelle loves MOTI" T-shirt en een goed gevulde goodiebag.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Jan van der Ploeg
- tijdschrift
- MOTI
- zomerspecial
- Sanoma
- Libelle
- museum
- Balance Special
- yogales
- samenwerking
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing