NOS trekt 7,5 miljoen bezoekers met WK-site
- Media
- 2 jul 2014 @ 15:22
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaWebsiteWK VoetbalApps
- 2 jul 2014 @ 15:22
- Redactie Media
Het WK Voetbal legt de NOS geen windeieren. Niet alleen worden de wedstrijden goed bekeken, ook de speciale WK-site trekt veel publiek. Tot vandaag bedroeg het aantal unieke bezoekers van de website maar liefst 7,5 miljoen, zo meldt de NOS. Daarmee scoort de WK-site beter dan de Olympische Sotsji-site dit voorjaar.
Dankzij de goede verrichtingen van het Nederlands elftal blijft de site erg populair. Een van de best bekeken video's is die van de Playercam die Arjen Robben volgt bij de penalty tijdens de wedstrijd tegen Mexico.
Sinds Nederland-Australië is het voor bezoekers ook mogelijk om de wedstrijden van Oranje te bekijken met het radiocommentaar van Radio Brasil. Dit hebben inmiddels ruim 188.000 mensen gedaan.
Niet alleen de WK-site doet het goed, ook de speciale WK-app staat bij veel mensen op de smartphone. De app waarmee je doelpunten en beslissende momenten uit verschillende hoeken kunt terugkijken, heeft al 913.000 unieke gebruikers.
Ook op Twitter scoort de NOS naar eigen zeggen goed. In minder dan een maand tijd heeft het account @NOS er ruim 50.000 volgers bij gekregen. Het account @NOSsport heeft zelfs meer dan 100% groei in volgers gerealiseerd sinds de start van het WK.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- WK voetbal
- Playercam
- Nederland
- bezoekers
- NOS
- Mexico
- WK
- voetbal
- Oranje
- app
- website
- FIFA
- 7
- WordCup2014
- 5 miljoen
- @NOSsport
- populair
- record
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing