Nina Nomden nieuwe Chief Marketing Officer van SBS Broadcasting
- Media
- 20 aug 2014 @ 11:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisieMarketing
- 20 aug 2014 @ 11:06
- Redactie Media
SBS heeft Nina Nomden (41) benoemd tot Chief Marketing Officer. In haar nieuwe functie gaat Nomden deel uitmaken van de directie van SBS en is zij verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van de tv-zenders SBS6, Veronica en Net5 alsmede het digitale platform KIJK. Nina Nomden is nu nog actief als Director Communications voor SBS Broadcasting en start per direct met haar nieuwe functie bij SBS.
Hans Edin, CEO SBS: 'Ik ben erg verheugd dat Nina Nomden de directie van SBS komt versterken. Met haar enthousiasme kunnen we onze doelstellingen op het gebied van marketing en communicatie de komende jaren realiseren.'
Nina Nomden: 'De afgelopen jaren heb ik al met heel veel plezier gewerkt voor SBS; een bedrijf met prachtige zenders en zeer professionele mensen. Ik zie er dan ook ontzettend naar uit om samen met mijn teams verder te bouwen aan het versterken van de merken van SBS. Op deze manier willen we ons publiek nog beter bereiken en aan ons binden.'
Nina Nomden begon haar loopbaan in 1993 bij John de Mol Producties. Zij is een gedreven allround marketing- en communicatiespecialist met ruim zeventien jaar leidinggevende ervaring, opgedaan in diverse strategische functies bij verschillende bedrijven zowel binnen als buiten de media. Zo was zij onder meer hoofd marketing & communicatie bij de AVRO en de Wereldomroep. Nina heeft een passie voor corporate en personal branding en het bouwen van merken zit in haar genen verweven.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing