Clear Channel Hillenaar groeit: salesteam uitgebreid
- Media
- 5 sep 2014 @ 11:59
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaOutdoor
- 5 sep 2014 @ 11:59
- Redactie Media
Wegens de groei van buitenreclame exploitant Clear Channel Hillenaar is de Sales afdeling uitgebreid met vijf werknemers.
Bas van Kesteren (27) is begonnen als Sales Assistant voor de Automotive en Travel branche. Voordat hij bij Clear Channel begon, werkte hij tweeëneenhalf jaar voor de Rabobank en anderhalf jaar bij particulieren. Hij heeft ook nog een jaar als commercieel ondersteuner gewerkt, waarvoor hij zich bezig hield met zakelijke kredietverstrekking.
Claudia Litz (33) werkt als Local en National Sales Assistent voor Clear Channel Hillenaar. Voordat ze bij Clear Channel begon, was ze werkzaam bij Nationale Nederlanden. Hier hield ze zich bezig met de claimbehandeling van inkomstenverderving bij langdurige arbeidsongeschiktheid.
Floor Seelen (25) is gestart als Sales Assistant voor arbeidsmarktcommunicatie bureaus, recruitment en cosmetica branche. Na haar studie Communicatie heeft ze gewerkt voor een PR bureau in Den Haag. Het bereiken van een doelgroep door middel van campagnes is haar dus niet onbekend.
Romée Schadd (22) is bij Clear Channel Hillenaar aan de slag gegaan als Sales Assistant voor diverse branches. Voordat ze bij Clear Channel Hillenaar aan de slag ging, werkte ze als verkoopmedewerker bij een sportwinkel.
Tessa Dijkstra (29) werkt als Sales & Marketing Executive bij Clear Channel Hillenaar. Vijf jaar geleden liep zij al stage op de marketing- en communicatie afdeling. Daarna heeft ze gewerkt als Marketing Coördinator bij Fashion Solution en bij een werving- en selectiebureau in de mode- en lifestylebranche.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing