Libelle en SBS6 starten maandag met Claartjes Keuken

Libelle en SBS6 starten maandag met Claartjes Keuken
  • Media
  • 10 sep 2014 @ 12:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisiePartnershipBranded contentPrint

Vanaf maandag 15 september is Libelle vier weken lang bij SBS6 te zien met haar eerste eigen tv-programma Libelle & Claartjes Keuken. In de keuken van Claartje Lindhout, kok en schrijver van kookboeken, wordt elke werkdag 'lekker, inspirerend maar toch makkelijk gekookt'.

Het programma is een nieuw format, waarin Claartje in 7 minuten één of twee gerechten maakt. Dat kunnen soepen, salades, desserts, maaltijden of snacks zijn. In een persbericht meldt Sanoma: 'Al naar gelang haar eigen agenda, wie er op bezoek komt of hoe haar pet staat, komt er van alles voorbij in Claartje's Keuken: originele gerechten, van avocodosoep tot mango-ijs – maar ook mensen, zoals haar moeder, broer en vriendinnen.'

Het multimediale Libelle, dat in dezelfde week ook een winkel in Haarlem opent (Libelle Beach Café), is heel blij met haar eigen tv-programma Claartjes Keuken. 'Een kookprogramma past heel goed bij het merk Libelle, het is een mooie aanvulling. De recepten en extra info komen wekelijks terug in het blad en dagelijks op de website van Libelle. Daar zijn ook de uitzendingen terug te zien.' 

Claartjes Keuken is een nieuw voorbeeld van de crossmediale strategie van Sanoma om eigen tijdschriften te koppelen aan tv-programma's van dochterbedrijf SBS Broadcasting. Ook VT Wonen en AutoWeek starten deze maand met tv-extensies op SBS6. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken