Libelle en SBS6 starten maandag met Claartjes Keuken
- Media
- 10 sep 2014 @ 12:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePartnershipBranded contentPrint
- 10 sep 2014 @ 12:13
- Redactie Media
Vanaf maandag 15 september is Libelle vier weken lang bij SBS6 te zien met haar eerste eigen tv-programma Libelle & Claartjes Keuken. In de keuken van Claartje Lindhout, kok en schrijver van kookboeken, wordt elke werkdag 'lekker, inspirerend maar toch makkelijk gekookt'.
Het programma is een nieuw format, waarin Claartje in 7 minuten één of twee gerechten maakt. Dat kunnen soepen, salades, desserts, maaltijden of snacks zijn. In een persbericht meldt Sanoma: 'Al naar gelang haar eigen agenda, wie er op bezoek komt of hoe haar pet staat, komt er van alles voorbij in Claartje's Keuken: originele gerechten, van avocodosoep tot mango-ijs – maar ook mensen, zoals haar moeder, broer en vriendinnen.'
Het multimediale Libelle, dat in dezelfde week ook een winkel in Haarlem opent (Libelle Beach Café), is heel blij met haar eigen tv-programma Claartjes Keuken. 'Een kookprogramma past heel goed bij het merk Libelle, het is een mooie aanvulling. De recepten en extra info komen wekelijks terug in het blad en dagelijks op de website van Libelle. Daar zijn ook de uitzendingen terug te zien.'
Claartjes Keuken is een nieuw voorbeeld van de crossmediale strategie van Sanoma om eigen tijdschriften te koppelen aan tv-programma's van dochterbedrijf SBS Broadcasting. Ook VT Wonen en AutoWeek starten deze maand met tv-extensies op SBS6.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- samenwerking
- Libelle
- Claartjes Keuken
- werkdag
- Sanoma
- koken
- partnership
- Claartje Lindhout
- maandag
- SBS
- tv-programma
- recepten
- kookprogramma
- SBS6
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing