Ana Henriques zendermanager Net5
- Media
- 6 okt 2014 @ 06:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisie
- 6 okt 2014 @ 06:13
- Redactie Media
Vanaf 1 november zal Ana Henriques aantreden als nieuwe zendermanager van Net5 bij SBS Broadcasting. Ana gaat de dagelijkse leiding van de zender op zich nemen en zal verantwoordelijk zijn voor de programmering en het imago van Net5. Als ervaren merkenbouwer is zij hiermee de juiste persoon op de juiste plek.
Remko van Westerloo, Directeur Televisie bij SBS Broadcasting: “Ana is een gedreven professional en een merkdenker pur sang. Zij brengt een schat aan ervaring als marketeer en mediaspecialist mee naar Net5; kennis die van grote toegevoegde waarde is om zowel kijker als adverteerder aan de zender te blijven binden. Daarnaast is Ana een uitgesproken persoonlijkheid die een krachtige stempel gaat drukken op de zender. Ik kijk erg uit naar haar komst en verheug me op een vruchtbare samenwerking."
Ana Henriques: “Net5 heb ik altijd gekend als sterk en onmisbaar tv-merk. Voor de toekomst is een sterkere band met haar consumenten, een krachtigere samenwerking met haar adverteerders en verrassende content cruciaal. Een mooie uitdaging waar ik graag het voortouw in neem.”
Over Ana Henriques
Ana Henriques (37) is momenteel senior brandmanager voor Crystal Clear, Holy Soda en Sourcy bij Heineken Nederland / Vrumona. Hiervoor was zij werkzaam als media manager bij Heineken Nederland, brand manager bij Coca-Cola Company Benelux, brand equity manager bij Hi / KPN en communicatiemanager bij T-Mobile NL.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing