BrandDeli versterkt zenderportfolio met Eurosport

BrandDeli versterkt zenderportfolio met Eurosport
  • Media
  • 17 okt 2014 @ 12:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

Vanaf januari 2015 neemt BrandDeli de Nederlandse sales van sportzender Eurosport voor haar rekening. Hiermee breidt BrandDeli haar zenderportfolio uit tot 13 zenders. BrandDeli neemt de verkoop over van Triade Media.

Vanuit het Olympisch Stadion in Amsterdam bedient Eurosport de Nederlandse sportliefhebber van zo’n 110 verschillende sporten. De zender is daarmee op jaarbasis goed voor meer dan 3000 uur aan live sport. 

Het aanbod van Eurosport bestaat uit veel tennis (3 van de 4 Grand Slams), voetbal (Afrika Cup en de UEFA Youth League) en wielrennen (de 3 grote ronden en 24 UCI wedstrijden). 

Ook de auto- en motorsporten (FIA WTCC, het European Rally Championship en de 24 Uur van Le Mans) en wintersporten (8 World Cup tours, 12 WK’s en 8 EK’s) zijn goed vertegenwoordigd.

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: 'Eurosport sluit uitstekend aan bij het BrandDeli portfolio. Het vergroot het marktaandeel en versterkt de mannelijke propositie. Daarnaast biedt Eurosport samen met de zenders en de online platformen van FOX Sports een ideaal sport umfeld, dat via speciale multimediale pakketten geclaimd kan worden.'

www.branddeli.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken