Judith Peters VP Marketing & Product VIMN Benelux

Judith Peters VP Marketing & Product VIMN Benelux
  • Media
  • 17 okt 2014 @ 13:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisiePersonalia

Viacom International Media Networls (VIMN) heeft vandaag haar nieuwe Benelux management team bekend gemaakt. Eerder heeft het bedrijf al laten weten dat Maurice Hols benoemd is tot General Manager van de Benelux organisatie van het internationale media bedrijf.

Daarnaast is bekend geworden dat Judith Peters is benoemd tot VP Marketing & Product. In deze functie zal zij verantwoordelijk zijn voor alle lokale marketing van de merken Comedy Central, MTV en Nickelodeon en zal ze met haar team nieuwe lokale produkten en initiatieven gaan ontplooien om het merkportfolio te laten groeien.

Het Management team van Viacom International Media Networks zal naast Maurice Hols en Judith Peters verder bestaan uit Jeroen van Ingen (VP Finance & Operations), Rogier van de Paverd (VP Ad Sales), Piero Cavaliere (Director Content Distribution & Strategy), Pamela Biervliet (Director Human Resources), Fleur Falke (Director Business & Legal Affairs) en Jaco Peeringa (Director Communications).

Maurice Hols: 'Met Judith Peters en dit nieuwe team zullen wij de locale relevantie van de merken de komende jaren waarborgen en vergroten. Wij bereiken met onze zenders en platvormen bijna alle kinderen, jongeren en jongvolwassenen in de Benelux. Een bijzondere positie in het huidige media landschap. Met de kennis en ervaring van dit team weet ik zeker dat het ons gaat lukken om deze positie verder uit te breiden.'

www.vimn.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken