NPO lanceert kinder-app Zapp
- 27 okt 2014 @ 11:15
- Redactie Media
NPO Zapp, het platform van de Nederlandse Publieke Omroep met alle tv-programma’s voor kinderen vanaf 6 jaar, heeft een nieuwe app gelanceerd. Met deze gratis app kunnen kinderen tientallen programma’s en honderden eerdere uitzendingen terugkijken.
Ook is er de mogelijkheid om live naar de NPO Zapp-programma’s te kijken. De app is vanaf nu beschikbaar in Google Play voor Android en de App Store voor iOS. De app is uitgebreid onder kinderen getest.
De NPO kiest ervoor om een eigen app uit te brengen voor kinderen vanaf 6 jaar met populaire programma’s zoals Het Jeugdjournaal, SpangaS, Het Klokhuis, Checkpoint, Freek in het Wild, Taarten van Abel en vele andere programma’s. Via de bestaande NPO-app zijn deze programma’s uiteraard ook beschikbaar, maar voor de jonge doelgroep worden de jeugdprogramma’s gebundeld aangeboden via een eigen app: overzichtelijk en eenvoudig bedienbaar.
Ook de NOS-app en NPO-app zijn vernieuwd. Met de nieuwe NPO-app voor de iPad is meer interactie mogelijk rondom de programma’s van de publieke omroep op de tv-kanalen NPO 1, 2, 3 en NPO Zapp. Via de NPO-app zijn alle programma’s van de omroepen te bekijken en te beluisteren, zowel live als on demand.
Daarnaast gaat eveneens de website NOS.nl binnenkort op de schop, met meer nadruk op beeld.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Uitzending Gemist
- NPO
- Publieke Omroep
- iPad
- tv-programma's
- app
- Android
- NOS
- Google Play
- televisie
- kinderen
- Zapp
- iOS
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing