Platform Buitenreclame omgedoopt tot Outreach

Platform Buitenreclame omgedoopt tot Outreach
  • Media
  • 10 nov 2014 @ 14:14
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategiePromotieBereikOutdoorActivatie

Het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE) heet vanaf vandaag Outreach. Door middel van vernieuwend en spraakmakend onderzoek wil Outreach de slogan: ‘Buiten bereik je meer’ kracht bijzetten.

Outreach vertegenwoordigt de buitenreclame-exploitanten in Nederland. Uiteraard blijft het Buitenreclame Bereiksonderzoek, dat uitgevoerd wordt in samenwerking met BVA en PMA, één van de aandachtspunten voor Outreach. Dat onderzoek blijft ook te vinden op de eigen website Buitenreclame-onderzoek.nl.

Daarnaast wil Outreach zich nadrukkelijker gaan richten op de promotie van het mediumtype buitenreclame. 'Met een aandeel voor buitenreclame in de bruto reclamebestedingen van ongeveer 4% laten adverteerders kansen liggen', aldus John Faasse.

Op 6 november is Outreach in de Harbour Club in Amsterdam aan de markt gepresenteerd. Adverteerders en bureaus kunnen vanaf nu voor al hun campagnevragen ook het ‘geheime wapen’ Mr. Reach inschakelen, zoals Faasse zich daar presenteerde. 

Vandaag presenteerde Outreach gelijk ook een onderzoek dat GfK in haar opdracht had uitgevoerd naar buitenreclame. Lees hier meer. 

Foto: Paul Ridderhof

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken