Sanoma lanceert e-commerce platform Happy Deal
- Media
- 24 nov 2014 @ 10:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineMediaE-commerce
- 24 nov 2014 @ 10:25
- Redactie Media
Sanoma/SBS heeft een nieuw e-commerce platform gelanceerd onder de naam Happy Deal. Het platform past in de strategie van beide bedrijven om gezamenlijk op de consument gerichte digitale activiteiten te ontwikkelen. Happydeal.nl zal iedere dag van de week één onderscheidende aanbieding hebben in een specifiek daggebonden thema.
Happy Deal stuurt, in tegenstelling tot veel andere dealsites, alléén aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft. Zo heeft iedere dag van de week een eigen thema waar de consument zich voor kan inschrijven. Bijvoorbeeld op maandag verzorging & gezondheid en op zaterdag een deal voor familie & kinderen. De klant ontvangt op basis van inschrijving voor de verschillende dagthema's dan één keer per week, één aanbieding voor een topproduct, zorgvuldig geselecteerd door Happy Deal. Consumenten kunnen zich natuurlijk voor meerdere thema's inschrijven.
Ronald Luijendijk, manager Happy Deal: 'Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen. En met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit. Happy Deal onderscheidt zich van andere deal sites door de eenvoud van de deals die worden aangeboden, dit maakt het voor de consument een overzichtelijk en toegankelijk platform.'
Deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar en de voorraad is live te volgen. Bezoekers kunnen tot een week terugkijken welke deals geboden zijn. Ook kunnen zij een week vooruitkijken, echter zonder de happy deal te zien. Deze wordt op de daarvoor bestemde dag onthuld als zij zich daarvoor hebben aangemeld.
De eerste week van Happy Deal zullen onder andere de volgende producten worden aangeboden: Twee dagen en twee nachten Disneyland Parijs voor € 99, Mline Slowjuicer voor € 49, Dolfinarium in de kerstvakantie voor € 10 en een Ipad mini voor € 149.
De thema's voor Happydeal.nl zijn: Maandag, verzorging & gezondheid; dinsdag, elektronica & gadgets; woensdag, beauty & modeaccessoires; donderdag, avondje uit & dagje weg; vrijdag, huis & tuin & keuken; zaterdag, familie & kinderen; zondag, vakantie & weekendtrips.
Happy Deal is een nieuw merk in Nederland en wordt de eerste weken met grote en voor de consument uiterst scherpe deals gelanceerd. Online en op televisie loopt de komende weken een campagne die laat zien hoe ‘happy’ je wordt van Happy Deal.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing