Ellen Litz hoofdredacteur Beau Monde

Ellen Litz hoofdredacteur Beau Monde
  • Media
  • 3 dec 2014 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaJournalistiekPrintMakers

Ellen Litz neemt definitief het hoofdredacteurschap van Beau Monde op zich. Ze vervulde deze rol ad interim, sinds de overstap van Mies de Vries naar Grazia. Litz was redactiechef bij Beau Monde en werkte eerder bij Veronica Magazine.

'Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe stap in mijn carrière, bij het blad waar ik al jaren met heel veel plezier aan verbonden ben en dat als geen ander bij me past', zegt Ellen Litz. 'Samen met het waanzinnige team, met wie ik al jaren mag werken, gaan we niet alleen het eerste en mooiste celebrity magazine van Nederland in 2015 nóg beter maken, we gaan Beau Monde ook als multimediaal brand in de markt zetten zodat je 24/7 kan genieten van showbizz, glamour en celebrity style.'

Dolly van den Akker, uitgever van de glossy magazines: 'Ellen is in alle opzichten een echte hoofdredacteur en een Beau Monde vrouw. Het is een ervaren bladenmaker, met een groot netwerk in de Beau Monde wereld. Daarnaast is ze erg gedreven om Beau Monde crossmediaal neer te gaan zetten om zo op alle behoeften van de Nederlandse Beau Monde vrouw in te kunnen spelen.'

Beau Monde is een driewekelijks magazine over de glamour van nationale en internationale beroemdheden. Beau Monde is dé glamourautoriteit in Nederland. Beau Monde gaat over celebrities, over hun avonturen, maar vooral ook over hun lifestyle. Want Beau Monde lezeressen houden van style, fashion en beauty. Het merk Beau Monde is meer dan een tijdschrift: ook de site, specials en de Beau Monde Awards zijn onlosmakelijk verbonden aan Beau Monde.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken