Impress met Printing on Demand actief in de sector Uitgeverijen en Opleidingsinstituten
- Media
- 30 dec 2014 @ 08:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 30 dec 2014 @ 08:21
- Redactie Media
Impress uit Woerden verlegt haar grenzen en breidt uit. Algemeen directeur Joop Agterberg: ‘We hebben een gevestigde naam in direct en transactiemail opgebouwd en breiden nu onze activiteiten uit met grafimedia.
'Dat traject hebben we al enige tijd geleden ingezet. De laatste, belangrijke stap was uitbreiding van ons management. Die is nu ingevuld. Dat is nodig om onze nieuwe activiteiten in goede banen te kunnen leiden. Door een recente overname zijn we met onze Printing on Demand productie actief geworden in de sector Uitgeverijen en Opleidingsinstituten.’
‘Die nieuwe tak binnen Impress wordt geleid door Harry Buisman. Voor deze sector produceren wij vooral lesboeken, tijdschriften en cursusmaterialen. Wij hebben onze productiecapaciteit vergroot met een Canon 3200 ColorStream full color inkjetprinter. Ook staan er nieuwe investeringen voor onze plano omgeving op het programma’.
Harry Buisman: ‘Met onze IT oplossingen gekoppeld aan Printing on Demand gaan we nu definitief afrekenen met het onnodig op voorraad houden van studiematerialen met alle risico’s van dien. Door de automatiseringskennis bij Impress kunnen wij klanten volledig ontzorgen in het bestelproces door koppelingen met content management systemen en bestelportals’.
Joop Agterberg: ‘Al deze financiële en fysieke inspanningen maken dat wij onze positie in de markt verder kunnen verstevigen. Dat gebeurt met nieuwe aandeelhouders en een nieuw management. De directie van Impress zal gevormd worden door Harry Buisman, Rene Spiekman en mijzelf. Ben Scharloo en Impress oprichter Koos Halkes gaan een adviserende rol bekleden. Impress is klaar voor de toekomst.’
Over Impress
Impress helpt vanuit Woerden opdrachtgevers met de uitvoering van offline en online marketing- en communicatie en de productie van documentstromen. Daarnaast heeft Impress zich gespecialiseerd in het produceren van opleidingsmaterialen voor uitgeverijen en opleidingsinstituten. Daarin biedt Impress een geautomatiseerd one-stop-shop concept met dashboards voor procescontrole op afstand. Impress beschikt over veel productiefaciliteiten, creativiteit, kennis van ICT en een team van 70 professionals, die als uitgangspunt hebben opdrachtgevers beter te laten scoren met online en offline oplossingen. Impress is gecertificeerd voor ISO 9001 (kwaliteitsmanagement), ISO 14001 (milieumanagement) en ISO 27001 (informatiebeveiliging) en voldoet aan de norm NEN 7510 voor informatiebeveiliging in de zorg.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing