Standaart wordt commercieel directeur ShoppingMinds
- Media
- 12 dec 2014 @ 15:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 12 dec 2014 @ 15:25
- Redactie Media
Martijn Standaart start per 5 januari 2015 als commercieel directeur van Shopping Minds. Dit bedrijf uit Utrecht is specialist in het verhogen van online verkopen. Standaart vertrok onlangs bij NRC Media.
Zij staan voor personalisatie van online shoppen; “online shoppers beter kennen en helpen dan offline shoppers”. Dit kan middels haar segmentatiemodel en het vervolgens op maat gemaakte campagne management voor de website, email en retargetting.
Martijn Standaart: 'Na 22 mooie jaren in media - onder meer Audax, Reed Elsevier en NRC Media - heb ik de afgelopen periode nagedacht waar ik echt blij van word, dat is bouwen aan een nieuw relevant merk en zelf aan tafel zitten bij de klant en nog meer ondernemen. Shopping Minds bestaat nu uit een team van 11 collega’s en heeft sterke ambities, zowel groei in Nederland maar ook in Duitsland en Engeland. Ik zie dat personaliseren van online shopping de toekomst heeft en kijk er naar uit om met dit team daar een bijdrage aan te leveren.'
Leonard Blommendaal, oprichter Shopping Minds: 'We hebben de afgelopen anderhalf jaar de techniek en de formule van Shopping Minds voor het voorspellen van de aankoopintentie en realtime personaliseren van online shoppen geperfectioneerd. We werken reeds voor mooie bedrijven met uitstekende resultaten, we zijn er klaar voor om samen met Martijn Standaart de volgende stap te maken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing