'No Ads Today' is thema mediacongres MWG

'No Ads Today' is thema mediacongres MWG
  • Media
  • 12 dec 2014 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieMediaEvenementMediabureauReclame

De MWG houdt op donderdag 12 februari 2015 voor de 44e keer zijn mediacongres. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien. Het thema luidt: 'No Ads Today.'

Per dag worden we aan ongeveer 600 reclameboodschappen blootgesteld. Bewust en/of onbewust worden we steeds beter in het mijden van boodschappen. Het bereiken van de juiste doelgroep wordt daarom steeds moeilijker. Tijdens het congres gaan we daarom in op vragen als: Hoe gaan bureaus, adverteerders en media-exploitanten hier slim mee om? Pakken reclamemakers hun vak anders aan? En wat denken onderzoekers, wetenschappers en theoretici van deze ontwikkeling?

De volgende sprekers zullen op het MWG-congres in ieder geval acte de présence geven: Sjuul Paradijs (hoofdredacteur Telegraaf), Thimon de Jong (trendwatcher), Midas Kwant (Whizzkid), Tom de Bruyne (creative director SUE), Dr. Erik Scherder (neuropsycholoog), Eva Gouwens (trademarketeer Tony’s Chocolonely), Wilbert Schreurs (reclamehistoricus), Erik van Engelen (commercieel directeur ENECO, Aad Kuijper (creative director Alfred), Ronald Voorn (associate partner Brand & Business Architects), Herman Holtus (managing director Coroos), Teun Gautier (Vereniging Veronica) en collumnist Nico Dijkshoorn.

Het congres gaat niet op zoek naar consensus, maar juist naar uitgesproken opinies, meningen en ideeën. Is ‘oud’ eigenlijk wel oud en is ‘nieuw’ wel zo nieuw? Kortom, presentaties en discussies die vuurwerk beloven. Moderator is Rens de Jong.

Inschrijven voor het congres kan via www.mwg.nl/congres. MWG-leden profiteren van de speciale ledenprijs en leden van IAB, IPAN, ACDN en VEA ontvangen partnerkorting. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken