Bekende namen in raad van advies Tuvalu Media

Bekende namen in raad van advies Tuvalu Media
  • Media
  • 8 jan 2015 @ 11:47
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkTelevisieMakersStrategie

Blendle-oprichter Alexander Klöpping, Ruud Hendriks en Alexandra Schaapveld vormen de Raad van Advies van Tuvalu Media. Met het aantrekken van deze veelzijdige groep adviseurs hoopt het management van Tuvalu te kunnen rekenen op 'deskundig advies en een omvangrijk netwerk'.

Alexandra Schaapveld was namens ABN Amro betrokken bij de beursgang van Endemol en de ‘Telefonica­‐deal’. Momenteel bekleedt ze diverse internationale commissariaten zoals bij Société Général en in Nederland bij FMO en Holland Casino.

Ruud Hendriks is mede­‐oprichter van Startupbootcamp en bekleedde diverse functies in de media, waaronder bij Endemol, RTL en NBC.

Alexander Klöpping is internetondernemer, journalist en mede-­oprichter van Blendle, een verzamelplatform met artikelen uit de belangrijkste dertig Nederlandse kranten en tijdschriften. Bij Blendle betalen lezers per artikel.

Taco Zimmerman, directeur van Tuvalu: 'Hiermee hebben wij voor Tuvalu Media onze gedroomde Raad van Advies. Het zijn stuk voor stuk toppers, ieder op hun eigen vakgebied. Wij zien geweldig veel kansen in de mediawereld, met deze club weten we ons verzekerd van deskundig advies over onze ambities en strategie.'

Tuvalu Media is een van de grotere Nederlandse tv-producenten en nog volledig in Nederlandse handen. Het bedrijf is opgericht in 2006 en momenteel bekend van programma's als Maestro, Ali B. Op Volle Toeren en Familie Gezocht.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken