Blue Monday: Ziggo en Comedy Central vrolijken je op

Blue Monday: Ziggo en Comedy Central vrolijken je op
  • Media
  • 19 jan 2015 @ 11:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieCampagnesInteractieVideo

Vandaag is het Blue Monday, een vaste inhaker voor veel bedrijven. Zo ook Ziggo en Comedy Central. Iedereen die een goede reden twittert waarom hij of zij opgevrolijkt moet worden met #BlueMonday of #Comedymaand krijgt antwoord in een speciale video.

Op Blue Monday, volgens experts, eh, marketeers de meest depressieve dag van het jaar, zetten Comedy Central en Ziggo de comedians van Badaboom in. Een tweet met hashtags #BlueMonday of #Comedymaand is genoeg om opgevrolijkt te worden.

Wil je weten wie er al opgevrolijkt is? Kijk dan op de speciale YouTube-pagina van Ziggo. Eigen Fabrikaat bedacht deze directe sociale aanpak voor Ziggo in samenwerking met Comedy Central.

De samenwerking tussen Ziggo en Comedy Central gaat deze maand ook verder met de Comedymaand. Meer informatie over Comedymaand vind je op Ziggo.tv/comedy

Credits:

Klant: Ziggo i.s.m. Comedy Central.
Bureau: Eigen Fabrikaat, creatief team Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse
Productie: Wenneker & Badaboom
Media: OMD 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken