Mannenmedia verkoopt display-ads GasPedaal.nl
- Media
- 21 jan 2015 @ 13:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZoekmachineMediastrategieOnline advertisingReclame
- 21 jan 2015 @ 13:33
- Redactie Media
De display-ads van GasPedaal.nl worden nu ook verkocht via Motomedia, onderdeel van Mannenmedia. Hiermee maakt de zoekmachine van TMG gebruik van het sterke Automotive online-netwerk van Motomedia. Ook verbetert GasPedaal.nl een aantal advertentieposities op de site, zodat deze beter aansluiten op de behoeftes van adverteerders.
'Motomedia is een sterke speler op het gebied van display advertising, content integratie en profile targeting', zegt Niels Visser, manager van GasPedaal.nl. 'Door het toevoegen van de advertentieposities op onze website aan hun automotive netwerk bieden we adverteerders een breder productportfolio rondom display ads. Wij zien in Motomedia een partner die creatief en effectief inspeelt op behoeftes van automotive adverteerders en daarmee toegevoegde waarde biedt.'
Jeroen Rutte, managing director Mannenmedia: 'Het toevoegen van bijna één miljoen auto-zoekers per maand vanuit GasPedaal.nl biedt kansen voor adverteerders. Mannenmedia maakt intelligent gebruik van data, gecombineerd met een zeer relevant bereik onder autokopers. Dit is een mooie synergie tussen twee specialisten.'
De TMG-zoekmachine GasPedaal.nl brengt autokoper en autodealer snel en eenvoudig bij elkaar. De website indexeert 17 occasion-sites. Naast display-ads behoort ook het plaatsen van het occasion-aanbod tot de mogelijkheden van GasPedaal.nl. Dealers wordt de mogelijkheid geboden om de bezoeker middels hun eigen occasionaanbod via GasPedaal.nl direct naar de eigen dealer website te verwijzen. Adverteerders die alleen op GasPedaal.nl wensen te staan (display of listing) worden direct vanuit deze titel bediend.
Sinds de start in 2007 is het online advertising netwerk Mannenmedia uitgegroeid tot een specialist in Automotive en Sport. Het internetbedrijf is volledig onafhankelijk en exploiteert met een eigen sales organisatie 32 (mobiele) websites, blogs en apps met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers. Mannenmedia telt twee verschillende netwerken. Motomedia dekt met 23 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 9 sportplatformen met het laatste nieuws op het gebied van voetbal, auto- en motorsport, wielrennen, schaatsen en tennis.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- TMG
- GasPedaal.nl
- banners
- verkoop
- Mannenmedia
- advertenties
- Motomedia
- auto
- display
- zoekmachine
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing