Mannenmedia verkoopt display-ads GasPedaal.nl

Mannenmedia verkoopt display-ads GasPedaal.nl
  • Media
  • 21 jan 2015 @ 13:33
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZoekmachineMediastrategieOnline advertisingReclame

De display-ads van GasPedaal.nl worden nu ook verkocht via Motomedia, onderdeel van Mannenmedia. Hiermee maakt de zoekmachine van TMG gebruik van het sterke Automotive online-netwerk van Motomedia. Ook verbetert GasPedaal.nl een aantal advertentieposities op de site, zodat deze beter aansluiten op de behoeftes van adverteerders.

'Motomedia is een sterke speler op het gebied van display advertising, content integratie en profile targeting', zegt Niels Visser, manager van GasPedaal.nl. 'Door het toevoegen van de advertentieposities op onze website aan hun automotive netwerk bieden we adverteerders een breder productportfolio rondom display ads. Wij zien in Motomedia een partner die creatief en effectief inspeelt op behoeftes van automotive adverteerders en daarmee toegevoegde waarde biedt.'

Jeroen Rutte, managing director Mannenmedia: 'Het toevoegen van bijna één miljoen auto-zoekers per maand vanuit GasPedaal.nl biedt kansen voor adverteerders. Mannenmedia maakt intelligent gebruik van data, gecombineerd met een zeer relevant bereik onder autokopers. Dit is een mooie synergie tussen twee specialisten.'

De TMG-zoekmachine GasPedaal.nl brengt autokoper en autodealer snel en eenvoudig bij elkaar. De website indexeert 17 occasion-sites. Naast display-ads behoort ook het plaatsen van het occasion-aanbod tot de mogelijkheden van GasPedaal.nl. Dealers wordt de mogelijkheid geboden om de bezoeker middels hun eigen occasionaanbod via GasPedaal.nl direct naar de eigen dealer website te verwijzen. Adverteerders die alleen op GasPedaal.nl wensen te staan (display of listing) worden direct vanuit deze titel bediend.

Sinds de start in 2007 is het online advertising netwerk Mannenmedia uitgegroeid tot een specialist in Automotive en Sport. Het internetbedrijf is volledig onafhankelijk en exploiteert met een eigen sales organisatie 32 (mobiele) websites, blogs en apps met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers. Mannenmedia telt twee verschillende netwerken. Motomedia dekt met 23 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 9 sportplatformen met het laatste nieuws op het gebied van voetbal, auto- en motorsport, wielrennen, schaatsen en tennis.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken