Belgisch-Nederlandse startup Sign2Pay wint FinTech award
- Media
- 20 feb 2015 @ 08:54
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online betalenOnlineAwards
- 20 feb 2015 @ 08:54
- Redactie Media
Sign2Pay heeft op 18 februari de MPE Innovation Corner Award 2015 gewonnen. Sign2Pay ontving bijna de helft van de stemmen.
De inmiddels achtste editie van de Merchant Payments Ecosystem Conferentie is met ruim 600 payment experts en decision makers Europa's belangrijkste evenement op het gebied van mobiele, online en in-store betalingen. De conferentie trekt namen als American Express, PayPal, ABN AMRO, MasterCard, Shell, Discover, Carrefour en Total aan.
Signature Technology
Sign2Pay werd geprezen voor de ontwikkeling van de meest veilige manier van betalingsauthenticatie op touchscreen apparaten. Door het analyseren van 12.000 plus datapunten in een enkele handtekening kan Sign2Pay een aankoop direct authenticeren.
Toegekend voor de Fast Mobile Afrekenen
Vorig jaar ging het inmiddels door PayPal gekochte ScanPay met de award er vandoor. ScanPay kreeg de interesse van Uber en McDonalds. Dit jaar was het Sign2Pay die deze startup award in de FinTech sector mocht ontvangen.
Nicolas Mertens, CEO en Co-Founder van Sign2Pay: "Online retailers willen toenemende verkopen zien, de betalingen vergemakkelijken en dus ook versnellen. Consumenten aan de andere kant willen vooral minder handelingen hoeven uitvoeren bij de betaling. Onze technologie voor het herkennen van handtekeningen is in feite een biometrische authenticatie: het gebeurt real-time en elimineert het moeten onthouden van pincodes of de zoektocht naar een cardreader. Daarmee verhoogt het de conversie. We zijn enorm dankbaar voor de enthousiaste erkenning die we van de Europese markt en zijn leiders hebben gekregen. We danken we organisatie en participanten van de Merchant Payments Ecosystem Conference voor deze eer.”
Over Sign2Pay
Sign2Pay is een Belgisch-Nederlands FinTech bedrijf dat mobiele betalingen veilig, sneller en makkelijker maakt door met een handtekening op een touchscreen-apparaat betalingen te authenticeren. Opgericht in 2014 door Nicolas Mertens, Nick Lloyd en Tom Schouteden, kondigde Sign2Pay een investering van € 605.000,- in januari 2015 aan. Met een toename aan M-commerce heeft al integraties met ruim 3.800 banken in heel Europa. Sign2Pay's innovatieve oplossing bracht ze in oktober vorig jaar tot de halve finales van TechCrunch Disrupt in Londen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing