Bindinc start testpanel voor 50-plussers
- Media
- 5 feb 2015 @ 10:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepOnderzoekMerkenBereik
- 5 feb 2015 @ 10:40
- Redactie Media
Bindinc, voorheen Programmabladen AKN, is gestart met het 50-Plus Testpanel, een platform voor en door 50-plussers. Het betreft hier een community van mensen die producten testen en hun waardering geven. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen over hun producten, diensten of specifieke thema's.
Het testpanel springt in op de behoefte vanuit de markt om producten en diensten te testen onder de 50-plusdoelgroep. Stephanie Verwijs, productmanager Bindinc Kenniscentrum: 'We merkten dat adverteerders zochten naar een onderbouwing van hun geclaimde positie in reclame-uitingen, bijvoorbeeld door reviews van hun product of dienst te verkrijgen. Juist omdat Bindinc een hoog bereik onder 50-plussers heeft, past een portal waar deze doelgroep samenkomt en waar adverteerders hun producten en diensten kunnen laten testen, erg goed bij onze organisatie.'
Bindinc is een echte 50-plusuitgever met titels als Avrobode, KRO Magazine en de NCRV-gids. Verwijs: 'Met ons 50-plusbereikspakket bereiken we wekelijks 3 miljoen lezers. Dat zijn ruim 1,9 miljoen 50-plussers.'
De mening van de consument telt. Daarom investeert Bindinc structureel in objectief en onafhankelijk onderzoek met het Bindinc Kenniscentrum. Wat beweegt 50-plussers? Hoe consumeren ze? En op welke wijze willen ze benaderd worden? Alle onderzoeksresultaten zijn gratis op te vragen. Het 50-PlusTestpanel is een nieuwe service vanuit het kenniscentrum en biedt klanten de mogelijkheid om nog meer te weten te komen over hun doelgroep.
Geïnteresseerden kunnen verschillende onderzoekspakketten kiezen. Elk onderzoekspakket zal worden afgestemd op de wensen van de klant en dus op maat worden gemaakt.
N.B. In de MarketingTribune printeditie die 10 februari op de mat valt, speciale focus op het thema 'Oud is het nieuwe marketinggoud'. Vol absolute need to know voor elke marketeer.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- platform
- testen
- bereik
- 50-Plus Testpanel
- producten
- kenniscentrum
- testpanel
- merken
- onderzoek
- doelgroep
- ouderen
- diensten
- Bindinc
- community
- 50-plus
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing