Duvel kiest voor mediabureau UM
- Media
- 19 feb 2015 @ 12:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauMerkenPitches
- 19 feb 2015 @ 12:09
- Redactie Media
Familiebedrijf Duvel Moortgat, verantwoordelijk voor biermerken als Duvel, Vedett, Liefmans, De Koninck en Chouffe, heeft na een pitch besloten vanaf 2015 haar media-account onder te brengen bij mediabureau UM. Inmiddels legt UM de laatste hand aan de jaarplannen van Liefmans.
Saskia ter Meulen, verantwoordelijk voor de marketing van Duvel Moortgat Nederland 'We kiezen met UM voor een sterke multidisciplinaire partner die ons kan helpen om strategisch slimme keuzes te maken in een steeds complexer wordend medialandschap. Wij zijn er van overtuigd dat we de komende jaren samen met UM onze business-doelstellingen kunnen realiseren en verder bouwen aan onze mooie biermerken.'
Rik Ruts, Managing Director van UM: 'Wij zijn er ontzettend trots op dat we voor deze prachtige, authentieke biermerken mogen werken. Wij zien grote mogelijkheden om op basis van onze inzichten, kennis en ideeën een slimme mediastrategie te bouwen die de merken van Duvel Moortgat echt verder helpen. De strategie die we voor Liefmans tijdens de pitch hebben gepresenteerd, wordt momenteel gerealiseerd. Wij zien ernaar uit om de komende jaren een geweldig partnership met Duvel Moortgat te bouwen.'
Mediabureau UM, onderdeel van IPG Mediabrands, werkt voor klanten als ABN Amro, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen: UM, Initiative, Traffic4U, Cadreon, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- pitch
- media
- UM
- Vedett
- strategie
- Duvel
- mediabureau
- Chouffe
- De Koninck
- Liefmans
- account
- mediastrategie
- bier
- Duvel Moortgat
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing