Duvel kiest voor mediabureau UM

Duvel kiest voor mediabureau UM
  • Media
  • 19 feb 2015 @ 12:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauMerkenPitches

Familiebedrijf Duvel Moortgat, verantwoordelijk voor biermerken als Duvel, Vedett, Liefmans, De Koninck en Chouffe, heeft na een pitch besloten vanaf 2015 haar media-account onder te brengen bij mediabureau UM. Inmiddels legt UM de laatste hand aan de jaarplannen van Liefmans.

Saskia ter Meulen, verantwoordelijk voor de marketing van Duvel Moortgat Nederland 'We kiezen met UM voor een sterke multidisciplinaire partner die ons kan helpen om strategisch slimme keuzes te maken in een steeds complexer wordend medialandschap. Wij zijn er van overtuigd dat we de komende jaren samen met UM onze business-doelstellingen kunnen realiseren en verder bouwen aan onze mooie biermerken.'

Rik Ruts, Managing Director van UM: 'Wij zijn er ontzettend trots op dat we voor deze prachtige, authentieke biermerken mogen werken. Wij zien grote mogelijkheden om op basis van onze inzichten, kennis en ideeën een slimme mediastrategie te bouwen die de merken van Duvel Moortgat echt verder helpen. De strategie die we voor Liefmans tijdens de pitch hebben gepresenteerd, wordt momenteel gerealiseerd. Wij zien ernaar uit om de komende jaren een geweldig partnership met Duvel Moortgat te bouwen.'

Mediabureau UM, onderdeel van IPG Mediabrands, werkt voor klanten als ABN Amro, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen: UM, Initiative, Traffic4U, Cadreon, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken