Grazia.nl groeit naar 1,5 miljoen unieke bezoekers

Grazia.nl groeit naar 1,5 miljoen unieke bezoekers
  • Media
  • 18 feb 2015 @ 11:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • BereikOnlineWebsiteDigitaal

Grazia.nl maakt een forse groei door: bijna 1,5 miljoen unieke bezoekers bezochten afgelopen maand de vernieuwde website van de Sanoma-glossy, een groei van bijna 1,2 miljoen bezoekers in één jaar tijd. Bovendien is Grazia.nl sinds januari volledig responsive.

Dit blijkt uit de cijfers van Google Analytics over januari 2015. Daarin realiseert Grazia-website een bereik van 1.449.974 unieke bezoekers. Het aantal pageviews bedraagt 4.750.519.

Grazia.nl levert vergelijkbare content als het tijdschrift Grazia, maar dan 24 uur per dag en 7 dagen per week. De digitale transformatie heeft gezorgd voor een trouwe fanbase, die dagelijks terugkeert voor een update van het laatste entertainmentnieuws.

'Meer hot news, want naast de explosieve groei van de website, hebben we ook de grootste fashionblogger en Instagrammer van Nederland (1,8 miljoen volgers op Instagram) weten te strikken voor het Big Fashion Issue', zo meldt Grazia. 'Negin Mirsalehi siert voor de eerste keer een cover. Daarmee toont Grazia wederom dat zij een crossmediaal merk is, waar het magazine, social media en de online wereld hand in hand gaan.' Grazia’s Big Fashion Issue ligt vanaf woensdag 18 februari in de winkel.

Grazia biedt een eigentijdse mix van high-end inspirerende fashion en beauty, inside celebrity-nieuws en emotionele real-life story's. Grazia’s hoofdredacteur Mies de Vries: 'Met ons dedicated team maken we 24/7 een smaakvolle cocktail van zelf gecreëerde content en heet (entertainment)nieuws met de positieve, eerlijke en gevatte Grazia tone-of-voice. Deze mix sluit aan op de interesses en guilty pleasures van de Grazia-vrouw.'

Grazia is volgens De Vries een eigentijds, succesvol, crossmediaal merk: 'Een stabiele basis in print, met een als kool groeiende website, social media en events. Grazia weet altijd de juiste snaar bij de Grazia-vrouw te raken en zoekt naar interactie, zowel met haar lezers als met haar adverteerders. Dankzij de nieuwe site is het nu mogelijk op ieder moment en op ieder device te genieten van Grazia. Bovendien leent de nieuwe lay-out zich nog beter voor samenwerkingen, sponsored rubrieken of een concept-op-maat.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken