Reclame-netwerk Mannenmedia groeit met zes titels

Reclame-netwerk Mannenmedia groeit met zes titels
  • Media
  • 17 feb 2015 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieOnline advertisingReclameOnline

Online reclame-netwerk Mannenmedia is uitgebreid met vier automotive- en twee sporttitels. Met 32 (mobiele) websites, blogs en apps heeft het mannennetwerk nu een maandelijks bereik van ruim 6,5 miljoen unieke bezoekers, waarvan 70% mannen. Door de uitbreiding wordt de groei uit 2014 dit jaar voortgezet in zowel omzet als bereik.

Het veelzijdige automotive-netwerk Motomedia telt vier nieuwe titels. Het autoplatform Finnik, onderdeel van VWE, geeft antwoord op alle vragen die een consument heeft rondom zijn/haar auto. Autozine is een online magazine met autonieuws en rijtesten. Tweedehands en nieuwe auto’s van officiële merkdealers en BOVAG autobedrijven zijn te vinden op Autokopen.nl. De website GasPedaal.nl presenteert het grootste occasionaanbod van Nederland.

Met in totaal negen sportwebsites realiseert Sportivomedia nu een maandelijks bereik van ruim 3,5 miljoen unieke bezoekers. Daarmee is Sportivomedia het grootste online sportnetwerk van Nederland. Aan het portfolio zijn 2 nieuwe titels toegevoegd. Voetbal.nl is dé officiële site voor alle amateurvoetballers van Nederland. Op Voetbal.nl vind je alle officiële KNVB programma's, standen en uitslagen. Voetbalflitsen.nl is het sociale voetbalplatform waar voetbalnieuws altijd is voorzien van een video, foto of cartoon.

Mannenmedia heeft ook het afgelopen jaar een sterke groei laten zien. De media-exploitant heeft inmiddels het grootste mannennetwerk van Nederland en biedt effectieve mogelijkheden voor zowel branded content als display en video advertising. Daarbij kan aan adverteerders een garantie op visibility worden gegeven. Voor het realiseren van verdere groei is het dagelijks management in handen gekomen van Sjoerd van der Meijden en Jouke Tjeerdsma, beiden al enkele jaren werkzaam bij Mannenmedia.

Sinds de start in 2007 is het online advertising netwerk Mannenmedia uitgegroeid tot een specialist in automotive en sport. Het internetbedrijf is volledig onafhankelijk en exploiteert met een eigen sales organisatie 32 (mobiele) websites, blogs en apps. Mannenmedia telt twee verschillende netwerken. Motomedia dekt met 23 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 9 sportplatformen met het laatste nieuws op het gebied van voetbal, auto- en motorsport, wielrennen, schaatsen en tennis. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken