Telegraaf Media Groep is mediapartner van Oad
- Media
- 23 feb 2015 @ 00:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintBranded contentMediastrategieContent
- 23 feb 2015 @ 00:18
- Redactie Media
Reisorganisatie Oad heeft een samenwerking aangekondigd met Telegraaf Media Groep (TMG). Om zijn diverse reisaanbod onder de aandacht van een groot en gevarieerd publiek te brengen kiest Oad voor de TMG-merken op print, online, video, mobiel en radio.
Ook zal Oad in samenspraak met TMG op maat gemaakte reizen aanbieden die aansluiten bij de beleving en interesses van de verschillende doelgroepen van de TMG merken. Dit geldt onder meer voor De Telegraaf, De Financiële Telegraaf, VROUW, Privé, Metro en de zenders binnen de Sky Radio Group (Sky Radio, Radio Veronica en Classic FM).
Karen van der Zanden, directeur Oad: 'Oad verheugt zich op de krachtenbundeling met een sterke mediapartner als TMG. Het is een samenwerking die verder reikt dan een reguliere inkooprelatie met een adverteerder. En het reflecteert heel goed het innovatieve karakter van ons bedrijf. Onze intentie is om in nauwe samenwerking met elkaar op te trekken zodat we de verschillende doelgroepen van de TMG-merken echt gaan verrassen met aantrekkelijke reisaanbiedingen die naadloos op hun interesses aansluiten. We willen zowel de lezers van VROUW als bijvoorbeeld de lezers van De Financiële Telegraaf en Radio Veronica verrassen met reizen en trips naar hun hart.'
Philip van Poecke, salesdirector TMG: 'Het is uitdagend en inspirerend om met een veelzijdige reisorganisatie als Oad te kijken naar hoe we het grote publiek van onze merken kunnen verblijden met een heel bijzonder reisaanbod. Binnen deze samenwerking gaan we Oad optimaal ondersteunen om de doelgroepen van Oad op een zo kwalitatief mogelijke manier te bereiken. Ook is het bijzonder dat we ons brede en diverse publiek dankzij de inbreng van Oad kunnen laten genieten en profiteren van speciaal op hen gerichte reizen. Oad brengt zijn enorme expertise op het gebied van reizen in, als TMG brengen we onze kracht op het gebied van conceptontwikkeling, kennis van onze doelgroepen en ons grote en kwalitatieve bereik in. Wij zijn blij met deze krachtenbundeling.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing