Linda en Levi's vieren tweede Nationale Jeansdag

Linda en Levi's vieren tweede Nationale Jeansdag
  • Media
  • 17 mrt 2015 @ 09:03
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingMediaPartnershipEvenement

Elke vrouw heeft recht op een perfecte jeans, vinden Levi's en tijdschrift Linda. Daarom vieren beide merken samen op 21 maart voor de tweede keer de Nationale Jeansdag. Het enorme succes van de eerste editie vorig jaar smaakt naar een vervolg van deze marketing-partnership.

Een goede jeans vinden is vaak een frustrerende klus. Gemiddeld ‘hijst’ een vrouw zich in tien spijkerbroeken voordat ze de juiste maat in combinatie met het geschikte model heeft gevonden. Daarom organiseren Linda en Levi’s de Nationale Jeansdag.

Er doen dit jaar twee keer zo veel winkels mee aan het evenement. Op 21 maart krijgt iedereen in meer dan 80 winkels, waaronder de Bijenkorf, Men at Work, We Are Labels en Van Dijk, op vertoon van de coverpas van Linda 127 (het maartnummer) 20% korting op de mannen- en vrouwencollectie van Levi’s.

Linda en Levi’s nodigen op 21 maart 80 vrouwen uit om Nationale Jeansdag te vieren op het hoofdkantoor van Levi’s in Amsterdam. 'Deze dag heeft alle ingrediënten in zich voor een geweldig feest: jeansspecialisten die de gelukkigen feilloos helpen een ideale jeans te vinden, het Linda-team, hapjes, drankjes, kappers, visagisten en een fijne goodiebag', aldus de initiatiefnemers. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken