Ngage Media wint aanbesteding van GVB
- Media
- 10 mrt 2015 @ 10:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - JournalistiekReclameOutdoorPitchesVideo
- 10 mrt 2015 @ 10:07
- Redactie Media
Ngage Media heeft de aanbesteding voor media-exploitatie van de digitale schermen in de bussen van het Gemeentelijk Vervoesbedrijf Amsterdam (GVB) gewonnen. Het mediabedrijf breidt met deze concessie zijn OV-propositie fors uit in de regio Amsterdam.
De gunning betreft het exclusieve recht op media-exploitatie in circa 200 bussen met meer dan 600 digitale schermen en op de schermen bij GVB Tickets & Info op station Amsterdam Centraal. Deze schermen zullen exclusief door Ngage Media worden aangestuurd en geëxploiteerd.
Volgens GVB heeft Ngage Media een zeer compleet en concreet pakket van maatregelen ingediend dat naar verwachting een positief effect heeft op de reizigersbeleving. Gezien de getoonde ervaringen van het bedrijf in de Digital Out of Home-markt heeft de vervoersorganisatie veel vertrouwen in de samenwerking.
Voor deze concessie is Ngage Media ook een samenwerking aangegaan met Het Parool. In de programmering op de digitale schermen zal naast reisinformatie en reclame ook ruimte zijn voor Amsterdams nieuws van de Amsterdamse krant.
Als hét grootstedelijke nieuwsmerk voor Amsterdammers is Het Parool 'enthousiast' over de samenwerking met Ngage Media, die de gelegenheid biedt aan OV-gebruikers in de hoofdstad 'op een moderne wijze (te) worden geattendeerd op uitgebreide informatievoorziening'.
Met de uitbreiding van GVB verstevigt Ngage Media haar positie binnen het openbaar vervoer die al bestond uit exploitatie van tientallen grote digitale schermen in de stationshallen van NS-stations en op de NS-perrons, schermen in de bussen van Syntus (Overijssel, Twente en de Veluwe) en in de bussen van Qbuzz (Utrecht).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- partnership
- Parool
- pitch
- video
- schermen
- vervoer
- samenwerking
- reclame
- Amsterdam
- media
- exploitatie
- aanbesteding
- Ngage Media
- OV
- GVB
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing