Ngage Media wint aanbesteding van GVB

Ngage Media wint aanbesteding van GVB
  • Media
  • 10 mrt 2015 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekReclameOutdoorPitchesVideo

Ngage Media heeft de aanbesteding voor media-exploitatie van de digitale schermen in de bussen van het Gemeentelijk Vervoesbedrijf Amsterdam (GVB) gewonnen. Het mediabedrijf breidt met deze concessie zijn OV-propositie fors uit in de regio Amsterdam.

De gunning betreft het exclusieve recht op media-exploitatie in circa 200 bussen met meer dan 600 digitale schermen en op de schermen bij GVB Tickets & Info op station Amsterdam Centraal. Deze schermen zullen exclusief door Ngage Media worden aangestuurd en geëxploiteerd.

Volgens GVB heeft Ngage Media een zeer compleet en concreet pakket van maatregelen ingediend dat naar verwachting een positief effect heeft op de reizigersbeleving. Gezien de getoonde ervaringen van het bedrijf in de Digital Out of Home-markt heeft de vervoersorganisatie veel vertrouwen in de samenwerking.

Voor deze concessie is Ngage Media ook een samenwerking aangegaan met Het Parool. In de programmering op de digitale schermen zal naast reisinformatie en reclame ook ruimte zijn voor Amsterdams nieuws van de Amsterdamse krant.

Als hét grootstedelijke nieuwsmerk voor Amsterdammers is Het Parool 'enthousiast' over de samenwerking met Ngage Media, die de gelegenheid biedt aan OV-gebruikers in de hoofdstad 'op een moderne wijze (te) worden geattendeerd op uitgebreide informatievoorziening'.

Met de uitbreiding van GVB verstevigt Ngage Media haar positie binnen het openbaar vervoer die al bestond uit exploitatie van tientallen grote digitale schermen in de stationshallen van NS-stations en op de NS-perrons, schermen in de bussen van Syntus (Overijssel, Twente en de Veluwe) en in de bussen van Qbuzz (Utrecht). 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken