Privé komt met royalty-magazine Máxima

Privé komt met royalty-magazine Máxima
  • Media
  • 18 mrt 2015 @ 13:02
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiekMerkenMedia

TMG-roddelblad Privé komt met een spin-off: donderdag verschijnt het eerste nummer van royalty-magazine Máxima. Wegens succes wordt deze Privé-special voortaan een zelfstandige glossy. Máxima gaat zes keer per jaar verschijnen.

In Máxima wordt volgens Telegraaf Media Groep (dat op voet van oorlog leeft met het Nederlandse koningshuis) ‘royaal’ aandacht besteed aan 'nieuws en weetjes over Máxima, over haar leven als Koningin en haar rol als moeder, vriendin én echtgenote'. Ook de beste modetips, Máxima's mooiste outfits en de laatste roddels over andere (inter)nationale royals komen aan bod in de nieuwe glossy.

‘Na de succesvolle voorgaande speciale edities van Privé, ben ik verheugd dat Máxima eindelijk als zelfstandig magazine haar debuut gaat maken op de Nederlandse markt,’ zegt Evert Santegoeds, hoofdredacteur van Privé.

Naast een impressie van een dag uit het leven van de Nederlandse koningin maakt de lezer ook kennis met de grootste Oranjefans en hun Koninklijke verzameling. Uiteraard ook veel aandacht voor Koningsdag in dit eerste nummer. Zo wordt de stad Dordrecht uitgebreid besproken, met onder meer de beste shoptips, de leukste restaurants en een exclusief interview met de burgemeester van deze stad.

Máxima Magazine is vanaf 19 maart voor €4,25 verkrijgbaar. Uitgever TMG mikt natuurlijk op de losse verkoop, maar biedt ook een abonnementsvorm aan.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken