Sanoma-CCO Erik-Jan Gelink vertrekt onverwacht

Sanoma-CCO Erik-Jan Gelink vertrekt onverwacht
  • Media
  • 16 mrt 2015 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • SalesPersonaliaPrintMediastrategieZakelijk

Zojuist is bekend gemaakt dat Chief Commercial Officer Erik-Jan Gelink onverwacht afscheid neemt van Sanoma Media Netherlands. 'Een verschil van inzicht over het te voeren commercieel beleid' was hiervoor de aanleiding, zo meldt de uitgeverij. Gelink draagt zijn werkzaamheden over en verlaat het bedrijf per 1 april.

Beide partijen betreuren het verschil van inzicht, maar staan achter de beslissing om uit elkaar te gaan. CEO Peter de Mönnink over het vertrek van Gelink: ‘We bedanken Erik-Jan voor zijn inzet en bijdrage aan onze salesafdeling. We wensen hem het beste voor de toekomst.’

Erik-Jan Gelink: ’Ik heb met veel plezier samen met mijn salesteam gewerkt aan de implementatie van de plannen die ik in een eerdere fase als adviseur voor Sanoma heb gemaakt. Daarnaast was het inspirerend om aan de verdere ontwikkeling van onze klanten en business partners te mogen werken. Voor de toekomst geef ik er echter de voorkeur aan mij te richten op een nieuwe, nog nader in te vullen carrièrestap.’ 

In januari schreef Gelink als CCO van Sanoma nog een MarketingTribune-column over trends in advertising. Daarbij sloot hij af met de woorden: 'Bij Sanoma/SBS zijn wij hard bezig met innovaties op al deze terreinen, dus u hoort van ons dit jaar.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken