Vodafone werkt samen met Napster
- Media
- 31 mrt 2015 @ 13:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentMuziekMobileMarketing
- 31 mrt 2015 @ 13:18
- Redactie Media
Vodafone en Napster zijn een partnership aangegaan. Klanten van Vodafone krijgen zes maanden kosteloos toegang tot de streamingdienst Napster Unlimited. Deze dienst bevat een bibliotheek van meer dan 34 miljoen nummers van zowel lokale als internationale artiesten. Klanten kunnen de muziek beluisteren via app, smartphone en tablet.
Napster Unlimited bevat honderden voorgeprogrammeerde afspeellijsten waaronder romantische muziek voor bij kaarslicht en motiverende work-out beats. Maar ook exclusieve interviews met artiesten en geheime tips van een in-house redactieteam om zo de nieuwste muziek te ontdekken. De samenwerking tussen Napster en Vodafone is daarmee een aanwinst voor mobiele telefoongebruikers.
Bestaande klanten krijgen al bij aankoop van een eenmalige bundel van 100 MB zes maanden gratis Napster. Nieuwe en verlengende klanten die besluiten een Red- of Smart-abonnement af te sluiten krijgen ook zes maanden gratis Napster. Deze actie start op 7 april. Het dataverbruik van Vodafone-klanten die muziek streamen over het mobiele netwerk van Vodafone zal worden verrekend met de mobiele bundel van de klant.
'We zijn heel blij met ons partnership met Vodafone Nederland omdat het een goed voorbeeld is van hoe Napster zijn muziek overal toegankelijk maakt. Het is vooral belangrijk nu dat het mobiele gebruik van de Napster-dienst steeds meer aan populariteit wint onder onze klanten', zegt Patric Niederländer, Vice President Business Development Europe bij Rhapsody International.
Bart Hofker, directeur consumentenmarkt bij Vodafone Nederland: 'We bieden nu een zeer toegankelijke deal waarmee onze klanten zes maanden gratis van Napster kunnen genieten. In combinatie met Vodafone 4G is dit een ultieme match om waar je ook bent te genieten van al je favoriete muziek.'
'We zijn heel enthousiast over de samenwerking tussen Napster en Vodafone. Streaming in muziek is zich snel aan het ontwikkelen, we zien daarom een heldere toekomst voor deze dienst', zegt Wouter Jansen, Head of Digital bij Sony Music Entertainment Netherlands.
Napster is zowel online te gebruiken als via smartphones en tablets met iOS, Android of Windows Mobile. Klanten die nog niet over een telefoon met 4G beschikken kunnen ook via hun 3G-netwerk of via Wi-Fi gebruik maken van Napster. Bij een 3G- of 4G-verbinding wordt er data uit de bundel gebruikt. Een Napster-abonnement dat via de dienst zelf afgesloten wordt kost in Nederland 9,95 euro per maand. De actie loopt tot en met 30 juni.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mobiel
- abonnement
- samenwerking
- telecom
- actie
- marketing
- mobile
- 4G
- Napster
- muziek
- Vodafone
- streaming
- partnership
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing