Madelon Hoekstra-Fortuin commercieel directeur NRC Media

Madelon Hoekstra-Fortuin commercieel directeur NRC Media
  • Media
  • 30 apr 2015 @ 16:54
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • SalesPersonaliaZakelijkMediastrategie

NRC Media heeft Madelon Hoekstra-Fortuin aangesteld als commercieel directeur. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het commerciële beleid en het aansturen van de sales-afdeling. Als commercieel directeur rapporteert Hoekstra-Fortuin rechtstreeks aan CEO Rien van Beemen.

De afgelopen jaren heeft Hoeksra-Fortuin brede commerciële ervaring opgedaan. Onder andere bij Exterion Media (voorheen CBS Outdoor), MTV en Advance Interactive. Bij online gaming-exploitant GameHouse (Zylom) was ze als managing director verantwoordelijk voor alle commerciële resultaten in Europa, Brazilië en de VS.

Rien van Beemen, CEO van NRC Media: 'Madelon is een echte professional die van alle markten thuis is. Met haar persoonlijkheid en expertise zal zij een leidende rol vervullen in de belangrijke ontwikkeling die NRC Media de komende jaren zal doormaken binnen de snel veranderende mediawereld.'

Madelon Hoekstra-Fortuin over haar nieuwe rol: 'NRC Media is een prachtig bedrijf met sterke merken in het portfolio. Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan en kijk ernaar uit om samen met het team de commerciële exploitatie van de merken, zowel online als offline, verder uit te bouwen.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken