Madelon Hoekstra-Fortuin commercieel directeur NRC Media
- Media
- 30 apr 2015 @ 16:54
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - SalesPersonaliaZakelijkMediastrategie
- 30 apr 2015 @ 16:54
- Redactie Media
NRC Media heeft Madelon Hoekstra-Fortuin aangesteld als commercieel directeur. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het commerciële beleid en het aansturen van de sales-afdeling. Als commercieel directeur rapporteert Hoekstra-Fortuin rechtstreeks aan CEO Rien van Beemen.
De afgelopen jaren heeft Hoeksra-Fortuin brede commerciële ervaring opgedaan. Onder andere bij Exterion Media (voorheen CBS Outdoor), MTV en Advance Interactive. Bij online gaming-exploitant GameHouse (Zylom) was ze als managing director verantwoordelijk voor alle commerciële resultaten in Europa, Brazilië en de VS.
Rien van Beemen, CEO van NRC Media: 'Madelon is een echte professional die van alle markten thuis is. Met haar persoonlijkheid en expertise zal zij een leidende rol vervullen in de belangrijke ontwikkeling die NRC Media de komende jaren zal doormaken binnen de snel veranderende mediawereld.'
Madelon Hoekstra-Fortuin over haar nieuwe rol: 'NRC Media is een prachtig bedrijf met sterke merken in het portfolio. Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan en kijk ernaar uit om samen met het team de commerciële exploitatie van de merken, zowel online als offline, verder uit te bouwen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- commercieel directeur
- media
- sales
- EXterion
- verkoop
- NRC Media
- Rien van Beemen
- benoeming
- Madelon Hoekstra-Fortuin
- CEO
- GameHouse
- MTV
- NRC
- Zylom
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing