PR-man Jaap Paulsen stapt over van RTL naar SBS
- Media
- 22 apr 2015 @ 10:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieTelevisieMedia
- 22 apr 2015 @ 10:40
- Redactie Media
Jaap Paulsen stapt in mei over van RTL Nederland naar directe concurrent SBS Broadcasting. Daar wordt hij Head of Communications & PR voor de merken SBS6, Net5, Veronica, SBS9 en het VOD-platform Kijk. Ook gaat Paulsen de corporate en interne communicatie verzorgen. Hij rapporteert aan Chief Marketing Officer Nina Nomden.
Paulsen was sinds 2000 werkzaam in verschillende communicatiefuncties bij RTL Nederland. De afgelopen zes jaar stuurde hij de communicatieteams van RTL4 en RTL7 aan.
Nina Nomden, CMO van SBS Broadcasting: 'We zien uit naar de samenwerking met Jaap, een gedreven vakman op het gebied van communicatie in de media. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat hij samen met het team de communicatie-activiteiten van SBS naar een hoger niveau zal tillen.'
Paulsen zelf: 'In de gesprekken heb ik de organisatie leren kennen als een heel enthousiaste groep mensen. De benadering van communicatie is vooruitstrevend en het bruist er van de nieuwe ideeën. Volop inspiratie dus om samen te gaan bouwen, waarbij een aantal prachtige projecten al staan opgelijnd.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- RTL Nederland
- RTL4
- Nina Nomden
- SBS6
- CMO
- Net5 Veronica
- SBS Broadcasting
- RTL
- SBS
- benoeming
- communicatie
- overstap
- Jaap Paulsen
- SBS9
- PR
- Kijk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing