Chinese krant People's Daily komt naar Nederland
- Media
- 4 mei 2015 @ 10:22
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintJournalistiekZakelijk
- 4 mei 2015 @ 10:22
- Redactie Media
People's Daily, de grootste krant van China, is gestart met Benelux-pagina’s in het Europese katern. People's Daily Overseas Edition Europe is gericht op Chinezen die in Europa wonen of hier op bezoek komen voor vakantie of zaken en verschijnt twee keer per maand. In opdracht van uitgever Han Publishers verzorgt HBMEO Publishers de redactie en de advertentieverkoop van de Benelux-pagina's.
People’s Daily is de officiële staatskrant van China en heeft een totale oplage van 3,2 miljoen exemplaren. People’s Daily wordt ook buiten China goed gelezen en is de grootste Chinese krant van Europa. Twee keer per maand verschijnt een de People’s Daily Overseas Edition Europe, het Europese katern van de krant.
Onderdeel hiervan zijn de nieuwe, door HBMEO Publishers verzorgde Benelux-pagina’s, met berichten over het nationale nieuws uit Nederland, België en Luxemburg in de Chinese taal.
Het is mogelijk om advertenties te plaatsen die specifiek gericht zijn op Chinezen die in Nederland wonen of Nederland bezoeken. De kwalitatief hoogwaardige doelgroep is zeer interessant voor bijvoorbeeld luxe- of lifestyle-merken of merken die marktaandeel in China willen creëren of de relaties met toeristen en zakelijke bezoekers willen versterken.
Het bereik van de Benelux-pagina’s is op dit moment 420.000, waarvan 120.000 abonnees in China en 300.000 in Europa (zowel verkoop als controlled circulation). De krant wordt onder ook uitgedeeld op vluchten vanuit China naar Amsterdam en Brussel.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- People's Daily
- Han Publishers
- editie
- Europa
- HBMEO Publishers
- doelgroep
- Benelux
- krant
- Chinezen
- Nederland
- China
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing