Hoog Catharijne biedt adverteren in de mist

Hoog Catharijne biedt adverteren in de mist
  • Media
  • 27 mei 2015 @ 06:11
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorWinkelenReclame

Adverteren in de mist, dat kan vanaf deze week in winkelcentrum Hoog Catharijne. De Utrechtse stationslocatie introduceert samen met outdoor-exploitant Centercom het zogenaamde FOGscreen: een nieuwe en opvallende manier van digitaal adverteren.

Het FOGscreen produceert een scherm van ‘droge’mist, waarop beelden worden geprojecteerd. Adverteerders kunnen hierop hun merk en boodschap op opvallende en originele manier weergeven. Vooral animaties en video’s hebben speciale impact wanneer ze getoond worden op het 'mist-scherm'.

Bovendien zorgt het scherm direct voor interactie met het winkelend publiek. Shoppers kunnen de boodschap niet alleen zien, maar nu ook beleven. Ze kunnen hem aanraken, voelen en er zelfs doorheen lopen. Iets wat in de eerste dagen vanaf de installatie dan ook veelvuldig gebeurt door vele bezoekers van Hoog Catharijne. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken