Sport International lanceert autosportblad Maximum Speed
- Media
- 11 mei 2015 @ 00:03
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 11 mei 2015 @ 00:03
- Redactie Media
Sport International presenteert komende zomer het exclusieve autosportmagazine Maximum Speed. De hoofdredactie wordt gevormd door fotograaf Frits van Eldik en journalist Rick Winkelman.
Maximum Speed wordt onderscheidend in alle opzichten. Zo worden in het 250 pagina’s tellende magazine verschillende soorten papier gebruikt en bijzondere drukwerktechnieken toegepast. In de exclusieve verhalen en achtergrondreportages is een hoofdrol weggelegd voor Max Verstappen en andere succesvolle Nederlanders in de autosport. Fotografie staat centraal, de vormgeving is eigenzinnig, net als de gedachte achter de distributie van het magazine: Maximum Speed gaat namelijk niet de winkels in. Bol.com gaat het exclusief online verkopen.
Robert van den Ham, uitgever van Sport International, vertelt dat er al langer plannen zijn om met Frits van Eldik en Rick Winkelman te gaan samenwerken: 'We delen onze passie voor de autosport en juist omdat de sport in Nederland dankzij Max en Jos Verstappen sterk aan populariteit wint, is dit hét moment om met Maximum Speed van start te gaan. De bijzondere uitvoering van dit magazine past prima binnen de ambities die we met ons medialabel Sport International hebben. Het is qua uitvoering niet te vergelijken met de bladen die reeds verschijnen, we gaan het allemaal net even anders doen. Denk daarbij ook aan onze exclusieve deal met bol.com.'
PSH Media Sales verzorgt de advertentieverkoop voor Maximum Speed, dat dit jaar twee keer verschijnt. Het magazine heeft intussen een wekelijkse radioversie, gepresenteerd door Rick Winkelman, op de online sportzender ALLsportsradio - donderdag 15.00-16.00 uur.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing