VEB legt advertentieverkoop bij PSH Media Sales
- 7 mei 2015 @ 09:19
- Redactie Media
PSH Media Sales start per direct met de advertentieverkoop voor de VEB, Nederlands grootste belangenbehartiger van beleggers. VEB-magazine Effect verschijnt twaalf keer per jaar in een oplage van 47.400 exemplaren. Daarnaast heeft de VEB een wekelijkse nieuwsbrief met een bereik van 65.000 lezers. De VEB-doelgroep is de Nederlandse belegger.
Kevin Looyschelder, manager operations van VEB: ‘We zijn blij met PSH Media Sales als nieuwe partner. We zien in hen een professionele partij die nauw contact onderhoud met een diverse groep hoogwaardige adverteerders. Ons doel is om een gevarieerdere adverteerderssamenstelling te krijgen, met meer branchevreemde organisaties.’
Martijn Penning, key-accountmanager bij PSH Media Sales: ‘De media van de VEB sluiten goed aan bij onze huidige hoge welstand-portefeuille. Het grootste deel van de VEB-leden is man, heeft meer dan tien jaar beleggingservaring en een belegd vermogen van een ton tot een miljoen euro. Dit maakt de media van de VEB interessant voor adverteerders die op zoek zijn naar een inhoudelijke en koopkrachtige doelgroep.’
Naast belangenbehartiging informeert de VEB beleggers over actuele ontwikkelingen binnen de financiële wereld, via de website, nieuwsbrieven, evenementen en Nederlands grootste onafhankelijke beleggingsmagazine Effect.
PSH Media Sales is onderdeel van de beursgenoteerde Roto Smeets Group NV en verzorgt al veertig jaar de advertentieverkoop in media van externe opdrachtgevers in Nederland. Het sales-bedrijf is gevestigd in Doetinchem en werkt veelal crossmediaal voor opdrachtgevers als Unie KBO, PCOB, FNV Bondgenoten, Recron, VvAA en AS Watson.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Doetinchem
- Effect
- sales
- beleggers
- financieel
- PSH Media Sales
- reclame
- verkoop
- advertentieverkoop
- Roto Smeets
- VEB
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing