Zwarte Cross krijgt eigen glossy: Harder!

Zwarte Cross krijgt eigen glossy: Harder!
  • Media
  • 7 mei 2015 @ 11:03
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentEvenementEntertainmentPrint

De Zwarte Cross krijgt als eerste grote Nederlandse festival een eigen glossy. Op 22 mei verschijnt de eerste editie van Harder!, een magazine dat tot stand is gekomen in samenwerking met F&L Publishing Group. Net als het evenement zelf wordt ook het tijdschrift een 'bizarre mix van onderwerpen'.

In het honderd pagina’s tellende magazine wordt de totale 'Zwarte Cross way of life' samengevat. Festivaldirectrice 'Tante Rikie' siert de cover van Harder! en ze is naar eigen zeggen vastbesloten om Linda de Mol in bladenland voorbij te streven: 'Mijn gloednieuwe glossy is de apotheose van ruim 500 jaar boekdrukkunst.'

De inhoud van het magazine bedient alle Zwarte Cross-doelgroepen en omvat net als het festival een bizarre mix van allerhande onderwerpen. Van een kinderverhaal van Dominee Gremdaat, tot aan bodypainting met crossmotoren en een wereldrecordpoging banken lanceren met een katapult. Harder! staat verder boordevol artiesten. Het bevat interviews met onder andere Filemon Wesselink, Mark Tuitert, Katzenjammer, Arjan Erkel, Giel Beelen, Miss Montreal, Jack Parow en Flogging Molly.

Pascal Gerrits, hoofdredacteur bij F&L Publishing Group: 'De samenwerking met festival Zwarte Cross is voor ons erg bijzonder. De bizarre creativiteit van de Zwarte Cross, gecombineerd met onze jarenlange ervaring op het gebied van magazines heeft geleid tot een prachtige uitgave van Harder!'

Het magazine Harder! is vanaf 22 mei te koop in elke boekenwinkel en supermarkt van Nederland voor €4,95. Leden van de Zwarte Cross-fanclub ontvangen het magazine op 23 mei in de brievenbus. De Zwarte Cross vindt in 2015 plaats van donderdag 23 juli tot en met zondag 26 juli.

Zwarte Cross is een met muziek, motorcross, stunts, humor, theater en spektakel gevuld festival en had in 2014 ruim 185.000 bezoekers. F&L Publishing Group geeft een groot aantal publiekstijdschriften uit die lezers informeren, binden en inspireren, waaronder Auto Review, foodies, Gloss en c’t magazine. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken