Hyperlokaal mediaplatform E52 ook in het Engels
- Media
- 1 jun 2015 @ 10:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineMediaJournalistiekInnovatie
- 1 jun 2015 @ 10:57
- Redactie Media
E52, het Eindhovense journalistieke platform voor nieuws over innovatie, cultuur en economie, verschijnt voortaan in twee talen: het Nederlands en Engels. Daarmee verwacht E52 de groeiende Engelstalige gemeenschap in de Brainport-regio beter van dienst te kunnen zijn.
Nederlands blijft de basistaal voor E52. Voor de Engelse versie heeft het platform Christa Parrish aangetrokken. De afgelopen weken heeft zij een selectie van de eerder gepubliceerde artikelen vertaald. Sinds afgelopen vrijdag gebeurt dat met de actuele artikelen.
E52 is een initiatief van media-ondernemers Merien ten Houten en Bart Brouwers. Zij zijn het platform gestart vanuit de gedachte dat te veel innovatieve ontwikkelingen in de stad Eindhoven verborgen bleven. E52 richt zich op de moderne Eindhovenaar die open staat voor de bewegingen die de stad momenteel kenmerkt.
Deelgebieden als de High Tech Campus, Strijp-S en de kenniscampussen van Fontys en TU/e krijgen op E52 de primaire aandacht. 'Juist daar is het Engels meer en meer de voertaal', aldus de initiatiefnemers.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- TU/e
- Bart Brouwers
- Eindhoven
- platform
- kenniscampus
- campus
- technologie
- innovatie
- nieuws
- Merien ten Houten
- High Tech Campus
- Engels
- E52
- media
- tweetalig
- Brainport
- Strijp-S
- Fontys
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing