Ngage Media lanceert The Flow op Amsterdam CS
- Media
- 2 jun 2015 @ 08:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingOutdoor
- 2 jun 2015 @ 08:21
- Redactie Media
De toegansgpoort van groot Amsterdam is door Ngage Media voorzien van een spectaculaire nieuwe Digital Out of Home propositie onder de naam The Flow. Amsterdam Centraal is dé ontmoetingsplek en verbinding voor wekelijks meer dan 1,2 mln passanten tussen ’t IJ, centrum, busplatform en metro.
Met de komst van de IJ-hal en IJ-passage heeft NS Stations gezorgd voor een aantrekkelijke uitbreiding van reizigersfaciliteiten, winkels en horecagelegenheden. Het aanbod sluit aan op de wens van de reizigers en passanten die wat meer tijd op het station te besteden hebben, onder meer internationale toeristen en dagjesmensen.
Voorzien van premium winkels en horecagelegenheden met uitzicht op ‘t IJ is dit vernieuwde station dé locatie voor Ngage Media om vier hoogwaardige grote digitale schermen te plaatsen.
Double Flow, 2 LED schermen van elk 32m2 in de midden tunnel van Amsterdam Centraal
Banner Flow, LED scherm van 39m2 centrum zijde van Amsterdam Centraal
Giant Flow, LED scherm van 50m2 IJhal zijde van Amsterdam Centraal
Aan de centrum zijde van het station heeft Ngage Media een 39m2 LED banner geplaatst, aan de IJhal zijde hangt een 50m2 LED scherm en in de verbindingstunnel zijn twee 32m2 LED schermen geplaatst.
De schermen zijn in nauwe samenwerking met NS Stations, Benthem Crouwel Architects en Wiel Arets Architects geheel op maat gemaakt en geintegreerd in de architectuur van het vernieuwde station en maken daarmee integraal onderdeel uit van de reis en verblijfbeleving.
De programmering van de schermen bestaat uit hoogwaardige iconische Amsterdam beelden afgewisseld met advertisement. De programmering vertoont de beelden van het deel van Amsterdam waar men naartoe onderweg is. Loopt men bijvoorbeeld van de IJhal richting het centrum dan zal de passant veelal beelden te zien krijgen van het centrum van Amsterdam.
Het formaat van de schermen, de programmering, de locatie en de technische kwaliteit maken dat de schermen een enorme impact hebben. De Digital Out of Home markt zal zich mede hierdoor verder gaan ontwikkelen. Dat realiseren adverteerders zich ook. Verschillende grote adverteerders zoals Unilever, Coca Cola en Sony gaan als launching partner mee in de introductie van deze nieuwe digital Out of Home beleving. Vanaf dag één schitteren zij op groot formaat, met bewegend beeld op Amsterdam Centraal.’
Met de uitbreiding op Amsterdam Centraal en de recent gewonnen aanbesteding van GVB verstevigt Ngage Media haar positie binnen het openbaar vervoer en binnen groot Amsterdam.
Ngage Media is de partner in Digital Out of Home, een medium dat een steeds belangrijkere plek inneemt in de mediamix. Ngage media beschikt over brede expertise op gebied van exploitatie, creatie, content (management), hardware en software. Ngage Media beschikt over eigen hoogwaardige Digital Out of Home netwerken op strategische drukbezochte locaties. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen schermen in het openbaar vervoer, op publieke locaties (pleinen) en schermen op retail locaties.
www.ngagemedia.nl
www.gowiththeflow.nl
Lees ook het interview van MarketingTribune met Ngage Media over dit grootschalige project.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Ngage
- buitenreclame
- CS
- station
- trein
- Digital Out of Home
- Amsterdam Centraal
- Out ot Home
- Ngage Media
- The Flow
- digital
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing