Partnership BrandDeli, Nivea, FashionWeek Nederland en vlogger Serena Verbon
- Media
- 19 jun 2015 @ 08:04
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieEvenement
- 19 jun 2015 @ 08:04
- Redactie Media
Er is een 4-hoekssamenwerking tot stand gekomen tussen BrandDeli-zenders MTV en TLC, Nivea, FashionWeek Nederland en vlogger Serena Verbon. Het grootste fashionevent van Nederland vormt het podium voor de 360 graden campagne van Nivea Invisible for Black & White deodorant.
De belangrijke inzichten dat vrouwen hun kleding zo lang mogelijk mooi willen houden én zichzelf goed willen verzorgen, vormen de basis voor de campagne. BrandDeli heeft hier op creatieve wijze invulling aan gegeven door een populaire vlogger te betrekken en speciale reports rondom het bekende fashionevent op te zetten.
Beautyvlogger Serena Verbon zal vanaf half juli in Nivea Black & White Style Reports, op zenders MTV en TLC en via haar eigen blog (Beautylab.nl), verslag doen van de show van TONYCOHEN op het Nederlands grootste fashionevent. Door de sterke koppeling tussen de zenders en de online zichtbaarheid via Beautylab.nl (750.000 unieke bezoekers per maand en 55.000 unieke bezoekers per dag) wordt de belangrijke Young Adults doelgroep ‘vrouw 25-34’ bereikt. In aanloop naar de FashionWeek zullen vanaf 18 juni activatiepromo’s uitgezonden worden.
In de Black & White Style Reports komen de laatste fashiontrends aan bod en neemt Serena de kijkers mee achter de schermen bij de show van TONYCOHEN. Hier gaat zij op zoek naar de mooiste Black & White creaties. Kijkers kunnen via de speciaal voor NIVEA Invisible for Black & White deodorant ontwikkelde microsite kans maken op kaarten én hun fashion skills tonen. Daarnaast maken bezoekers elke dag kans op kaarten voor de FashionWeek en biedt de site interessante content, zoals een uitgebreide vlog over hoe de mooiste Black & White look samen te stellen en hoe je deze outfit het beste kan beschermen tegen gele vlekken en witte strepen.
Tim Maas, Marketing Manager NIVEA: 'BrandDeli heeft op een originele manier onze merkdoelstellingen vertaald naar een uniek mediaconcept. Door de doelgroep actief te betrekken bij het product bereiken wij de ultieme engagement. En mede door een speciaal tv-reports rondom de FashionWeek te creëren, waarvan de presentatie in handen is van één van Nederlands grootste beauty- en fashionvlogger, wordt onze boodschap ‘Care for skin, Love for Fashion’ op krachtige wijze ondersteund.'
De samenwerking tussen de verschillende partijen is mede tot stand gekomen door mediabureau MEC.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing