Thomas Servatius nieuwe CTO van Smartclip
- Media
- 30 jun 2015 @ 10:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlinePersonaliaOnline advertisingReclame
- 30 jun 2015 @ 10:35
- Redactie Media
Thomas Servatius is de nieuwe Chief Technology Officer van Smartclip, het technologie- en monetization-platform voor digitale video advertising, gespecialiseerd in Addressable TV. Smartclip is eigenaar van het programmatic multiscreen-platform SSP SmartX.
Thomas Servatius is afkomstig van IPONWEB, waar hij als Head of Client Services wereldwijd verantwoordelijk was voor het ontwikkelen en managen van meer dan vijftig verschillende klanten met maatwerk op het gebied van automated trading. Eerder was hij COO bij Falk Technologies, waar hij een sleutelrol speelde bij het ontwerpen en ontwikkelen van meer dan dertig platforms voor advertentie-technologie.
Smartclip noemt aanwinst Servatius een 'technologie-leider op het gebied van programmatic ad technologie'. 'Hij zal een grote bijdrage leveren aan smartclips innovaties en product verbeteringen in de video advertising markt die continue verandert door nieuwe technologie', vertelt Jean-Pierre Fumagalli, CEO van Smartclip. 'In zijn rol zal hij de technologische afdeling aansturen en verder uitbouwen om zo voortdurend geavanceerde video ad tech producten en oplossingen te creëren om adverteerders en uitgevers te helpen bij het optimaliseren van hun brand performance.'
Thomas Servatius: 'Smartclip is sinds de oprichting van het bedrijf een pionier geweest in de ontwikkeling van digitale video advertising en breidt het enorme succes nu uit naar het addressable TV-segment. Ik ben heel enthousiast over smartclip omdat deze onderneming voortdurend haar bekwaamheid bewijst om marktveranderingen te bewerkstelligen. Het is geweldig om met smartclip deel uit te mogen maken van de volgende fase in de evolutie van de digitale media naar een programmatic wereld.'
Servatius volgt Ricky McClellen op, die de afgelopen vier jaar de positie van Smartclip heeft opgebouwd. McClellen blijft aan het bedrijf verbonden in de rol van consultant en adviseur.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing