Thomas Servatius nieuwe CTO van Smartclip

Thomas Servatius nieuwe CTO van Smartclip
  • Media
  • 30 jun 2015 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlinePersonaliaOnline advertisingReclame

Thomas Servatius is de nieuwe Chief Technology Officer van Smartclip, het technologie- en monetization-platform voor digitale video advertising, gespecialiseerd in Addressable TV. Smartclip is eigenaar van het programmatic multiscreen-platform SSP SmartX.

Thomas Servatius is afkomstig van IPONWEB, waar hij als Head of Client Services wereldwijd verantwoordelijk was voor het ontwikkelen en managen van meer dan vijftig verschillende klanten met maatwerk op het gebied van automated trading. Eerder was hij COO bij Falk Technologies, waar hij een sleutelrol speelde bij het ontwerpen en ontwikkelen van meer dan dertig platforms voor advertentie-technologie.

Smartclip noemt aanwinst Servatius een 'technologie-leider op het gebied van programmatic ad technologie'. 'Hij zal een grote bijdrage leveren aan smartclips innovaties en product verbeteringen in de video advertising markt die continue verandert door nieuwe technologie', vertelt Jean-Pierre Fumagalli, CEO van Smartclip. 'In zijn rol zal hij de technologische afdeling aansturen en verder uitbouwen om zo voortdurend geavanceerde video ad tech producten en oplossingen te creëren om adverteerders en uitgevers te helpen bij het optimaliseren van hun brand performance.'

Thomas Servatius: 'Smartclip is sinds de oprichting van het bedrijf een pionier geweest in de ontwikkeling van digitale video advertising en breidt het enorme succes nu uit naar het addressable TV-segment. Ik ben heel enthousiast over smartclip omdat deze onderneming voortdurend haar bekwaamheid bewijst om marktveranderingen te bewerkstelligen. Het is geweldig om met smartclip deel uit te mogen maken van de volgende fase in de evolutie van de digitale media naar een programmatic wereld.'

Servatius volgt Ricky McClellen op, die de afgelopen vier jaar de positie van Smartclip heeft opgebouwd. McClellen blijft aan het bedrijf verbonden in de rol van consultant en adviseur. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken