Chocomel claimt stunt met riante fooi van Dennis Weening

Chocomel claimt stunt met riante fooi van Dennis Weening
  • Media
  • 31 jul 2015 @ 10:28
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

Chocomel stimuleert het Nederlandse horecapersoneel om de ultieme perfect serve te hanteren: ijs- & ijskoud in een design RVS Chocomel cup. De beloning voor het personeel dat Chocomel op de juiste manier serveert, bedraagt 1.000 euro.

BN’er Dennis Weening trapte de actie begin deze week af. De komende periode maken vijf Nederlandse horecamedewerkers kans op deze royale beloning.

De actie is deze week op een ludieke manier gestart toen BN’er Dennis Weening onverwachts een fooi van 1.000 euro aan een gelukkige horecamedewerker gaf. 

Diverse mystery guests bezoeken tot en met 21 augustus de Nederlandse horeca. Zij belonen vijf horecamedewerkers met 1.000 euro die Chocomel op de perfecte manier serveren: ijskoud en in de daarvoor bestemde cup. Chocomel is het lekkerst als deze ijskoud wordt gedronken. Een compilatie van de reacties van de horecamedewerkers wordt via de Chocomel Facebookpagina gedeeld.

www.chocomel.nl
www.frieslandcampina.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken