Stingray koopt Brava en Djazz TV
- Media
- 28 jul 2015 @ 10:36
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieVerkoopMediaMuziekDigitaal
- 28 jul 2015 @ 10:36
- Redactie Media
Stingray Digital Group Inc neemt alle aandelen van Brava NL, Brava HDTV en Djazz TV over. Brava Group is distributeur van drie themakanalen gewijd aan kwaliteitsmuziek en culturele content die wordt gedistribueerd aan naar schatting 35 miljoen abonnees in vijftig landen in Europa, Afrika, het Midden-Oosten en het Caribisch gebied.
'Deze aanwinsten markeren een belangrijke vooruitgang in onze expansiestrategie en versnellen onze groei na de eerdere succesvolle Europese overname van Music Choice International en de Archibald Media Group', aldus Eric Boyko, CEO van het Canadese bedrijf Stingray. 'We zullen deze drie kanalen gebruiken om onze relatie met betaal-tv-aanbieders en hun abonnees over de hele wereld te versterken en om onze positie als B2B-aanbieder van kwaliteitsmuziek en diensten te verstevigen.'
De Brava-bestuurders Robert Rutten (COO, zie video) en Rob Overman (Chief Creative Officer) gaan bij Stingray het beheer en de groei van de distributie van de eerder genoemde kanalen voortzetten. 'De distributie van Stingray op globaal niveau zorgt ervoor dat we klassieke muziek en jazz naar muziekliefhebbers en tv-abonnees over de hele wereld kunnen brengen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Brava Group
- themakanalen
- Eric Boyko
- tv
- cultuur
- aandelen
- Rob Overman
- overname
- televisie
- Brava
- muziek
- Robert Rutten
- Stingray
- Djazz TV
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing